Minä

perjantai 6. toukokuuta 2011

Vähä turhaan, mutta sainpas tehtyä...

Mä en oo täs nyt päivitelly. Se jää aina ku mua alkaa vituttaa koska en halua todellakaa purkaa sitä turhaan teihin. Mut nyt kuulkaas päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kertoa vähän juttuja. Eli uusin Elle on nyt kotona ja siitä voisin vähän postata sitten tänään illalla töiden jälkeen. Olisko se ihan jeba jee. Tai sit huomenna aamulla, koska tänää pääsen niin myöhään.

Mäpä sain vision niistä mun farkku sortseista, mitkä tuunaan. Eli niistä tosissaan tulee lyhkäset minisortsit, ja heitän sitä maalia vaan niihin. Katson jos netistä löytyy jotain vähä sen tyylistä mitä tarkoitan, ja laitan kuvaa. Mutta voitte siis ehdottaa niitä värejä et mitä heitän mulle ihan vapaasti =D oon ihan innoissani.

Kohta onkin sitten hei äitienpäivä, eli sehän on sit munkin päivä =D Eli sunnuntaina 8.5 muistakaa äitejä =) Me ajateltiin, että Annika(serkku), minä ja Alex oltais menty korkeasaareen chillailee, kattelee elukoita, sekä pienelle piknikille. Joka tapauksessa tänään tulikin sitten viesti että klo 15 olisi ruoka valmiina äidillä, eli luultavasti eka syömään sitten Korkeasaareen, toivon tosi paljon, ku su on luvattu tosi lämmintä, et me syötäis sit perheen kesken terassilla, jos myyrä ongelma on siis hoidettu =D Joo kuulitte oikein, myyrä =D

Palataan illemmalla ehkä tai sitten huomenna uuden ellen kera...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti