Minä

keskiviikko 18. toukokuuta 2011

H&M:n vaatepaketti, ja mitä mitä tapahtuu rakkausrintamalla =D

Arvatkaapas mitä minä oon tehny, NOH TÖITÄ!!!! Mutta arvatkaapas mistä mun on jo tovin pitäny teille kertoa, noh H&M:n tilauksesta. Tai jos rehellinen olen en muista olenko kertonut jo siitä.. Joka tapauksessa tilasin sieltä vaikka mitä. Paketti saapuu osissa, koska kaikkia jutskia ei ollut saatavilla heti. Tänään tuli siis toppi,kengät ja rannekorut. Otin tietty kuvan näistä teille, ja seuraavaksi, te saatte käyttää aivonystyröitänne.


Nyt käyttäkää mielikuvitustanne, ajatelkaa tuo toppi, nuo gladiaattori kenkulit, ja mun mustat nahkalegginssit... Eikö kuulosta ihanilta <3  Jos huomen on lämmin niin mä kyl laitan noi ja fiilistelen noita kledjuja =D

Hei oikeesti oon raivonnu, itkeny iloinnu tänne Mikosta ja musta aina aika ajoin.Oon odottanu, että saatais tähä joku järki tai jotai. Noh sain Mikolta sellasen suuren eleen nyt, et se näytti ja todisti, että se on oikeasti vamlis panostaa ja pelastaa meidän suhteen keinolla millä hyvänsä. Oon onnellinen. Kerron teille sit aina aika ajoin vähä et mitä tapahtuu, ja auttaako tämä jutska yms. Mut lauantaisen juttu tuoksion  jälkeen ollaa saatu niin paljon kyl hyvää aikaa, keksusteltua kaikista väärin ymmärryksistä yms. Pitkästä aikaan uskon meihin enemmän kuin koskaan. Ja toivo elää todella!!!!

Oon ihan rätti poikki väsyny, et mun on pakko lähtee goisii. Huomenna aamul töihin, ja ehkä vielä illal uuestaa, joten pakko päästä nukkuu.. Ootte ihania kauniita unia baberot!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti