Minä

torstai 26. toukokuuta 2011

Tukan väri muuttui punaiseksi paholaiseksi =P

Aamu meni vähä reisille, mutta pääsin vihdoin kuitenkin sinne kaverin koululle jossa minulla värjättiin tukka. Tukan värjäyksen jälkeen olikin aika juosta duuniin. Kirjaimellisesti juosta, nimittäin meillä vähän venähti... No joka tapauksessa kuin ihmeen kaupalla minä kerkesin töihin.

Töissä meinasi parku tulla pari kertaa, mutta pidättelin. Kunnes pääsin kotiin. Kävely matkalla minä itkin, ja pidin aurinkolasit visusti silmillä.. Tajusin, että joka torstai kun olen mennyt kullalleni, en enää menisi, koska minulla ei ole kultaa. Tuli niin yksinäinen olo.

Uusi tukka




Väriä ei nyt kyl näissä kuvissa hyvin näe, mut siis se on punainen ja otsikseen laitettiin sitten vaaleita marmoroituja raitoja =)

On tosi paska ja kipeä olo taas joten lopettelen tähä huomenna näätte mun kynnet =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti