Minä

tiistai 26. heinäkuuta 2011

Töitä ja yllättäviä tuttuja kasvoja ;)


Duunit meni jotenki kutenki. Aika vitun kiirettä ja hirveää sähläystä, mut ei se mitää, ajatellaa rahaa niin kyllä poistuin, vaikkakin 20min. myöh duunista kun piti niin hymyssä suin =D Joka tapauksessa sieltä sitten käveltii stadii. Siis oikeasti Stadi ei ole sen MULKKUkivillä(mukula) tehty korkokenkäkävelyyn, ei todellakaan!!! =D Mut noilla piikkareilla ku jaksaa vetää täs nii ai ai mitkä jumpat ja lihakset tulee jalkoihi =)

No vihdoin olin stadissa kun sieltä käveli ihan yli söpö poitsu/mies mua vastaan, ja samantien laitoin pään alas. tunnistin hänet erääksi joka oli pyytänyt numeroni, ja pyytänyt ulos. Sekuntia myöh, tunsin kuinka joku kosketti hellästi käteeni ja moikkasi iloisesti, iloisilla silmillä. Hävetti ihan hitosti koska olin tehnyt aika mulkusti sille viimeksi ja jättänyt vaa vastailematta, koska en oikein ole eron jäljiltä voinut hyvin, mutta nyt ajattelin, et hei, mitäs vittua. Saatanan hyvännäköinen mies, haluaa mun kanssa ulos???!!!!! Maailmassa ei ole kaikki kohdallaan. Juttelimme siinä tovin ja sovimme että näkisimme tässä joku päivä kun työkiireiltäni kerkeän =) Ja uusia kavereita ei voi olla koskaan liikaa, en minä nimittäin mitään oikein halua. Mutta uudet tuttavuudet, on  jeppis jee!!!!

Ostin tänään pitämäni kengät joku 4-vuotta sitten ja edelleen aivan rakastunut niihin. Taisin käyttää niitä tänään ekaa kertaa =D Haahhahhahha... Tässä siis hiukan kuvia mun päivän asusta, unohtamatta IHUNIA kenkuleita <3

Öitä, just äsken vasta pääsin kotii.. Huomenna töihin, eli pakko mennä taas nyt heti nukkuu =)
                                                                  
Tuossa näkyy hiukan asua, eli Gina Trikotin paituli, nahkalegginssit Lindexin lasten osasto, kengät Spririt, rannekoru H&M:n miesten osasto
                                                                 




Sellasta.. Nyt kauniita unia muruset...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti