Minä

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

AI STNA!!!!! Hiton hammaslääkärit ja ns. kauniiden hampaiden himo!!!!

Olin tosissaan tiistaina hammaslääkärissä. Minulle tehtiin hammaskiven puhdistus, jei. Sen jälkeen en tuntenutkaan suussa enää kipua, pitsi takana. Räpläilin taka osaa hetken ja ihmettelin kuinka se on sitä kaapinut, kun ikeneni olivat sieltä aivan löllöt. No menin sitten peilin eteen, ja voi vitun JEE JEE kun multa oli poistettu puolet viisaudenhampaasta. AI AI AI AI!!!!!!

Nyt törkeän kipeä koko aika, tesstannu kaikkia mahdollisia troppeja. Mikää ei auta, paitsi yksi. Nukkuminen. Oikeasti kauneudesta pitää kärsiä, joo joo, lässyn pälä, mut  oikeasti hammaskipu on se vittumaisin kipu varmaa mitä tiedän. No nyt on lääkkeetki loppu, nukkumaan en voi mennä koska Alex on kotona. Tekis mieli itkeä,  pinna iha saatanan tiukalla. Tekis mieli oikeasti lyödä vasaralla naamaan O_o Mut joo mä voisin piristää itseäni joillain kivoilla lakkauksilla, postaa sen tänne, nii ja laittaa kuvaa mun uudesta ihanasta toppi/tunikasta =D

Toivottavasti kaikil oli mahtava viikonloppu, mulla oli työpainotteinen, ja nyt alkaaki 13pvä:n työputki O_o No ajatellaan sitä rahan määrää nii jaksaa vetää vaikka toiset 13 pvä putkeen =D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti