Minä

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Illan piristys: KORISTELAKKAUS kaverille ja kuvat...

Tosissaan kaverini tuli vielä syntymäpäivä kahveille illalla. Kummatki ollaa iha yli ahistuneita, ja siinä me ahisteltii, naurettii hysteerisesti ja teki mieli itkeekki =D Sitten ajateltii, et piristetää elämäämme ja lakataa kynnet näteiks, tai oikeastaa, mä lakkasin, mut se on mukavaa, tykkään lakkailla.

Lakkana käytin: LUMENE Natural Coden: Go Crazya pohjavärinä, koristeet on tehty KISS Nailartilla, perus valkoinen ja musta.




Itselleni tein pinkki/valko/hopeat koristelakkaukset. Ei tullukivat niin ei tuu kuviakaa =D

Alex sai tänää valvoa tosi pitkään, olihan hänen syntymäpäivänsäkkin. Kuitenkin koko päivän ne pari kundia koko aika on fb:ssä kysellyt että nähtäisiinkö. Ja kyllä tiedän mitä heillä on mielessä, mutta olen koko aika sanonut ei. Tai tämän yhdenhän tapasin tuolla rapun edessä, koska tosissaan, minulla ei mitään fiiliksiä mihinkään ole, enkä ketään tuollaista ota kotiini kun Alex on kotona. Joka tapauksessa, laitoin Alexin nukkumaan, ja tämä yksi jatkoi ja jatkoi jos voitaisiin nähdä edes tupakan merkeissä. No lopulta minä suostuin, ja poltettiinkin parit tupakat. Silti jopa rapun edessä, hän sanoi kuinka hänen luokseen ajaisi 5minuuttia, vink vink. Mä katsoin ihan järkyttyneenä, että eikö se tajua että mulla on lapsi kotona???? No vastaus oli TIETENKI EI!!!!! No en tiiä miksi nyt kaikki tuntuu olevan niin innoissaa tässä koko aika näkemässä tai visitoimassa, olisi kiva tietää milloin mä palaudun, tuntuu ku olis joku masennus päällä... Miehet ei nappaa, eikä huvita.. On ihan BLAAAAAHHHHHH olo... No kai se tästä, ainakin joitain hyviä asioita tapahtuu, kuten se PUHELIN =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti