Minä

lauantai 16. heinäkuuta 2011

One of the Sexiest Girl in the World: RIHANNA and I

No olen todellakin aina aika ajoin hehkuttanut kuinka mahtavia ystäviä minulla on. =D No on. Voin sanoa, että ilman heitä en olisi selvinnyt näinkään pitkälle =) Nyt Tahmatassu aka Sanna kysäisi muutama päivä sitten, että kiinostaako mua Rihannan keikka. NO TIETENKIN!!!!!!! Ainut, että mulla ei ollut lippua, enkä tiedä onko niitä enään jäljellä... Sannalla oli yksi ekstra lippu ja hän möi sen minulle. JEE JEE JEE JEE!!!! Mä pääsen kattoo livenä yhtä kauneinta ja seksikkäintä naista ikinä!!!!! WUHUUUUUUU!!!!!!!



Ps. Tollasen värityksen mä haluaisin tukkaa =D

Mut joo koitin saada Rihannan S&M biisiä tähä mut jotai se itkee eli menkää kuuntelee jostai =D Mut jes jes jes

Mä tuun bailaa niin tunteel... Ystävät, Rihanna ja minä =D IIIIIKKKKKKSSSS... Iha sika mässyy =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti