Minä

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Huominen tietää rahaa, ku mä duuniin palaan =)

Tänään ei rata tätä tyttöä kutsu. Huomenna on tiedossa töitä, jes jes jes. Oon ihan onnesta soikea, syy RAHA!!!!!! Mä oon raha addikti =) Ainoa minkä takia en oo muutamaan päivään ollu töissä, on se et Alexille ei oo ollu hoitajaa. Mut seuraaval viikol nii paljon ku mahdollista, toivottavasti ainakin 6x.


Äsken juttelin kaverin kanssa fb:s, ja sovittii, että mentäis katsomaan Harry Potterin uusin. Siis mä oon aivan fanaattinen Harry Potter fani oikeasti!!!!! Lukenut kaikki kirjat miljoonia kertoja, ja välil ku en malttanut odottaa ostin englannin kielisenä, jotta sain vaan kuulla ja lukea Harry Potterista =D Hih, oon niin vajaa. Mun suurin unelma on ollut jo kauan HP ilta. Katsotaa kaikki jaksot niitä täällä, ja istutaa herkkujen ja noitahattujen kanssa =D Hahahhahahahhahahhahhaha.. Aivan sika mahtava idea =P


Joka tapauksessa maanantaina olisi tarkoitus aamulla mennä verikokeisiin yms ja sieltä suoraan hamppi lääkäriin, taas =) Ihan innoissani odotan!!! Ai miks oon nii outo, että odotan hammaslääkäriä, koska nää on vikat kerran, ennen ku meen viroon tekee mun hampeista täydelliset =) JEI!!!!! Mahtavaa!!!! Tosissaan eilen ja nyt oon intoa täynnä, mut totuus on et menee aika heikosti, mut oikeasti, miks VI**ssa mä stressaisin, se että stressaan ei muuta niitä paskoja asioita mihinkää!!!! 

Kuten esim. Jessica Alballa on


Nyt pupsit, meikä jatkaa Anne ja Ellu iltaa, ilman Ellua, koittaa pysyy positiivisena, löytää paskastakin hyvää, ja nauttia illasta, tehkää te samoin =D Eli nauttikaa VIIKONLOPUSTA!!!!!! Love u babes!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti