Minä

perjantai 15. heinäkuuta 2011

Today is my Babyboys BirthDay.. Happy Birthday Honey, I Love you

Eli tosissaan tänään on Alexin syntymäpäivä. Masensi niin paljon jotenki ku ei mitää erikoista ollu sille, niin käskin muiden olla tulematta. Kuitenki klo 12 kun minä makoilen puolialasti sohvalla oveen koputetaan, ilman että huomaan, Alex juoksi avaamaan, ja sieltä tulee äiti,tinja ja äijä(äitin mies). No äkkiä vaatetta päälle, ja hymyä suuhun, tai ei nyt ihan. Sieltä ne tuli laulaen, suuren kassin kanssa lahjoja. Sekä kakkua kantaen =) Minä keitin kahvia, ja lähdin hakemaan tupakkaa. 



 Kolmas kerta toden sanoo!!!! Sammuhan se =)

Kun tulin sieltä katselin kun Alex on onnesta soikeana lahjoistaan. Hän sai melkein päänsä kokoisen Babuganin, sekä pikku Babuganeja, tai mitä liekään =D 4-5kpl Tinjan painattamia T-paitoja, sairaan siistejä.




Toi on mun ehdoton lemppari =)




Ne kunnon juhlat, pidetään sitten myöhemmin, synttäri kemut siis =) Siellä sitten pidetää oikee hauskaa, ja kaitsetaa lapsia yms =D

Minä tajusin kuitenkin antaa Alexille vanhan Canonin kameran. Hän kuvaa paljon, ja yllättävän hyvin. Voisin joskus postata hänen ottamiaan kuviaan.=O)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti