Minä

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Suhde Solmuja, no ei UMPIKUJASSA=GAME OVER

Tosissaan erosimme Mikon kanssa. Oli outoa, että valehtelimme silloin toisillemme, eron aikana siis aivan helvetisti, kumpikaan ei kertonut totuutta tekemisistään ennen kuin viime viikolla kävimme syömässä Raxissa. Sinällään tai oikeastaan toistemme asiat eivät toisillemme edes kuulu. Joka tapauksessa sovimme, minun ehdotuksesta, että pidämme kuukauden tauon jolloin toista ei ole edes olemassa. Tämä alkoi hyvin, kunnes Mikko otti yhteyttä. Sitten otin minä, sitten minä, sitten hän. Vietimme jopa synttäri viikolla 4pvää yhdessä jotka olivat mahtavat. Tämän jälkeen en halunnut jatkaa enää sopimustamme sillä se oli mennyt rikki jo, ja olisin halunnut tietää missä mennään, onko se tässä yms. Ja vastaus oli. On. Sanoin hänelle, että jos hän haluaa minut ja minun kanssani jotain, lopetetaan muut jutut ja aloitetaan parantaminen. Ei hän valitsi muut. Eli peli selvä. Game over. You are Deleted.


Eilinen oli kyllä koominen. Menin hänen luokseen, nukuin,siivosin keittiön, söin. En halunnut jäädä nimittäin hän oli valehdellut eräästä asiasta jo niin monta kertaa että se riitti minulle. Sen jälkeen sain ihania viestejä kuinka olen se oikea, mutta kuinka meidän on muututtava enimmäkseen minun, kun heitin takaisin että jos niin olisin se oikea  niin hän toimisi nyt toisin. Sen jälkeen hän suuttui ja viestit sen myötä. Olen loppu. Hän saa minut pikkurillinsä ympärillensä niin helposti, mutta enään en mene tuohon lankaan. Minulla on suunitelma =D



Ystävänikin huomaavat, joka kerta kun Mikko jollakin tavalla palaa elämääni, hän vaikuttaa minuun negatiivisesti. Ilman häntä olen ollut positiivinen ja iloinen oma itseni hänen ollessa minuun yhteydessä olen voimaton ja turhaantunut. Sama varmasti pätee häneen. Hän on kuin myrkkyä minulle ja minä hänelle. Rakkautemme oli erittäin voimakasta, kun meni hyvin se oli satumaista, mutta ehkäpä on aika tajuta vaan fakta, että aina rakkaus ei riitä. Ei varsinkaa silloin kun kumppanit tuovat toistensa huonoimmat ja rumimmat puolet esiin. Silti toivon hänelle  kaikkea hyvää enkä ole katkera. Olen onnellinen että sain tämän kokemuksen ja onnellinen hyvistä ajoistamme joita vaalin.



Tässä on nyt miehiä hyppinyt joka raosta luokseni. Tai ottanut yhteyttä. Tänään nyt näin yhden illalla. En edelleenkään halua mitään, en edes panna. Näin suoraan sanottuna. Mutta onhan se kiva katsoa mahdollisuudet. Sitten on yksi toinen kundi joka pitäisi nähdä ja vielä kolmas. Kaipa ne voi zekkaa läpi, käydä kahvilla tai jotai, se on vaa tosi outoa minulle. Mutta esim. tänään huomasin heti, että minulla ei ollut epämukava ja ujostunut olo. Alan rentoutumaan ja tajuamaan tämän tilanteen siis =D Jotain hyvää.. Paitsi tossa lopussa höpötin ku papupata paniikissa =D Hahahahahhha..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti