Minä

perjantai 15. heinäkuuta 2011

Karman kaveri????Hyviä tekoja saa itsekin hyvää???

Tosissaan karmassa hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Tai jotai sellaista. Noh keskiviikkona synttärijuhlien loppu tuloksena oli se, että puhelin hävisi. Rakas uusi puhelimeni hävisi. Sydän syrjälläni olen soittanu kaikkialle mihin se olisi voinut jäädä.



Mistään ei löytynyt rakasta puhelintani. Ajattelin että tämä viikko on viimeinen kun yritän soittaa. Niinpä soitinkin sitten kaikkialle uudestaan, ja kävin paikan päällä. Vihdoin ja viimein soitin poliisin löytötavara toimistoon viimeisenä uudestaa. Sieltä löytyi yksi, mutta siellä ei ollut sim-korttia, ja se oli palautettu vasta maanantaina. Olin varma että se ei olisi minun. Noh eiku, kotia uudestaan soittoa, ja sitten tarkistettiin sarja numero!!!!!! JA JES JES JES JES JES JES se oli minun rakas puhelimeni. Ja en tiedä mitä ajattelisin. Puhelimestani on otettu sim-kortti, eli testattu pelaako se omalla, ja kyllähän sen auki saakin, mutta minulla on suoja koodi, jonka vuoksi sitä ei pysty käyttämään. Onko siis varas palauttanut sen, vai onko varas jättänyt ja joku muu palauttanut sen. Noh pääasia, että muru on pian kotona. Alexillakin ollut sitä ikävä tai oikeastaan Angry Birdsiä. =D

Joka tapauksessa, on kyllä aika perseestä, että jotta saan puhelimen itselleni, minun täytyy maksaa lähemäs 50e????  Iha anuksesta, no ei voi mitää pitää se muru silti hakee kotia, ettei oo ihan yksinäinen...
Mut voiko olla, oon nyt monesti selvinnyt niin pahoista tilanteista, ja selvisin taas, että karmalla on osuutta =D Hahahhahah... En tiiä niin outoa, niin kusessa oltu joka kerta selvitty, nyt puhelin katos ja löyty... WEIRD SHIT =D Mut hyvä näin. Päivän hyvä työkin tehty. Olin päivystyksessä, ilmoittautumassa, kun huomasin eräältä mieheltä putoavan bussilipun. Pyysin ilmoittautumis pisteen neidin odottaa hetken ja lähdin juoksemaan miehen perään. Mies oli jo toisella puolella, mutta saipa bussilippunsa =) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti