Minä

sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Hahahahahahahhahaha, voiko pojasta tulla enempää äitinsä kaltainen =D

Siis ei voi olla totta. Mähän kuvaan paljon kaikkea ja kaikkia. Mä kuvaan itseäni, päivänasuja ja kaikkea muuta. No poika on räpsinyt nyt pari päivää oikein huolella kuvia. Tänään töistä tullessani, ystäväni Sanna kertoi naurua pidätellen kuinka Alex on koko päivän räpsinyt kuvia. Kyllähän se on mahtavaa jos poika kiinnostuu kuvaamisesta, mutta suurin osa kuvista on HÄNESTÄ ITSESTÄÄN!!!! Oli muuten sen verran  hyvää settiä, et oli oikee pakko tehdä postaus tästä. Ja zekatkaa noi ilmeet =D Hah, mistä lie oppinut =D



Ja kattokaa ku itse hienosti laittanu nallen 

Asetelman tynkää????


 Selkeesti asetelma =D




Pienet pusuhuulet =D






En kai mä noin pahasti vedä mun huulia aina =D Voi luoja!!!!! Mitä mä oonkaan tehnyt mun pojalle =D Mä oon tehnyt siitä jonku pusukalan =P

Toivottavasti kaikiloli muksa viikonloppu, laitan ehkä viel tänää viel myöh, jotai fiksumpaa postausta =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti