Minä

torstai 14. heinäkuuta 2011

BirthDay and the PartyNight...

Noh syndejä pitää myös juhlia muullakin tavalla kun kakulla =) Niinpä minä ja Sanna päätimme lähteä Amarilloon Karkkipäiville. Aloittelu eli etkot oli Sannan luona. Kun saavuin sinne alkoi paljon onnea laulu, laulajina oli Sanna sekä hänen exänsä.

Olen pitkään jo halunnut Quessin lompakkoa, kun olin sitten saapunut, niin sanna ojensi minulle paketin jonka jälkeen tärisin kuin hullu. Boksi oli Quessin =D Minä tärisin, kiljuin, melkein itkin avatessani boksia josta paljastui maailman kaunein lompakko. On minulla ystävä, paras ja ihanin <3


Minä ja täydellinen synttärilahjani, kiitos rakkaan parhaan kaverini Sannan <3


 Synttäri poseerausta Reggae Rekan tahdissa =)


 Sainpa vielä rakkaalta Tahmatassulta aka Sannalta aurinkolasitkin <3


Kaikki tärkeimmät: Jekkua, Sanna ja Lompakko <3


 Tytöt vauhdissa


 Licking and Drinking the JEKKU aka HIRVILIMU


 Juo, juo juo juo


Suu täynnä jotakin, en kyllä tiiä mitä =D

Tuossa on vikat kuvat Sannan naapurilta, joka kutsui meidät sinne, ja heitti meidät stadiikin. Oli huippu ilta, kunnes menin Onnelaan. Kadun syvästi, koska jätin parhaan ystäväni yksin, koska olen luuseri ja olen aina ollut varsinkin miesten suhteen. Mutta Kiitos kaikille huippu kivasta illasta ja syntymäpäivistä, oli mahtavaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti