Minä

maanantai 26. syyskuuta 2011

Uusi MADONNA lävistys ja päivän asu, no sopiiko sopiiko, vai???

Tosissaan, on tässä hetken jo ottanut päähän, että teen töitä koko aika, ja rahaa ei jää käteen yhtää. Ei riitä mihinkää, alko siis huolella vituttaa. No sitten päätin, että minäpä ostan itselleni lahjan vaikka ei siihen varaa edes ole =D

Tämä lahja on sellainen mitä olen aina halunnut, mutta en ole ottanut. Suurin syy johtui exästäni, koska hän ei pitänyt ajatuksesta, että minulla olisi tämä kyseinen lävistys, minulla kun on paha tapa aina yrittää miellyttää ihmisiä. Mutta nyt olen todellakin ottanut asenteen, että teen juuri sitä mitä minä haluan, milloin haluan ja mikä mielyttää minua, muista viis...(Tietenkin niin, että se sopii Alexin ja minun elämään, mutta ymmärrätte varmana pointin =D )

Tässä nyt siis pari kasvo kuvaa musta, ja tietty mun UUSI LÄVISTYS =)


 Pienen pieni pullaposki


Ja tässähän tietty näkyy jo hiukan vaatetustakin =) Eli yks mun lemppari paidoista <3 


Jc:n pantteri paita sekä H&M:n sukkikset, helppo asu =D

Tänää tosissaan maksoin laskut, ja sitten lähdin hakemaan lävistystä. Tultii kotiisiivoilemaan, eli perus päivä, mutta sainpas tehtyä jotai, mitä kauan halusin ja suunittelin. TEIN SEN, en jäänyt vain haaveilemaan =D

Nyt illanjatkot, katsotaan Tina Turnerin selviytymis tarinaa täällä, toivottavasti muilla on vähä hilpeämpi ilta. Tää on kauhea leffa, vaikkakin tosi urhea tarina...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti