Minä

keskiviikko 21. syyskuuta 2011

PRKL kuu jännittää ku oravaa jolla on käpy pyllyssä =D Harjoittelua ja Elloksen löytöjä

Hei ihan oikeesti ihan hiton väsyny, älkää välittäkö mun otsikosta =D Laitoin tosissaa toissa päivänä harjoittelu paikkaan hakemuksen, ja mä haluan sen!!!! Ei te ette nyt ymmärtäneet MÄ SIIS OIKEASTI HALUAN SEN!!!!! Niin paljon et voisin sanoa, että mun on PAKKO SAADA se!!!!!! On on on... Oon 99% en varma etten saa, mutta kaikesta saa haaveilla ja unelmoida, ja PITÄÄKIN!!!!! Mut olis niin mahtavaa saada se silti <3

Mä haluaisin paljon muutakin. Nyt ku rahaa ei oo ylimäärästä ku koitan päästä kaikista laskuista ja luotoista eroon, ja aloitan puhtaalta pöyältä. Nii oon löytäny esim Ellokselta aivan törkeen paljon kaikkea ihanaa, mut en osta, EN!!!! Mä kieltäydyn, mut jos sen ihanan neuleen vaa, en muuta, lupaan!!!!! Mut tässä vähä löytöjä kuiteski =D Jos joku muu ihastuis ja menis tekee löytöj ä =)

KORUT: Hopeaiset (Onko sana =D ???)




 No eikös olekkin päheitä???? Eli tuolla vasemmalta löytyy käsikoru, sen jälkeen löytyy kaulakoru, ja tuo IHANA KAURIS SORMUS seuraavana <3 vimppana vielä yksi kaula koru??? Mitäs te pidätte... Kaikki Ellokselta siis...

KORUT:Kultaiset

Eli kahdet käsikorut ja yksi soormus???? Kumpi on mageampi setti kultaiset vai hopeiset?? Nämäkin siis Ellokselta.


Tosissaan työharjoittelu paikasta tulee info jossain vaiheessa, se alkaa jo 3.pvä joten epäilisin kyllä että se tulee jo tällä tai seuraavalla viikolla. Toivottavasti PIAN!!!!! Haluan pettyä nopeasti, enkä odottaa innoissani ja toivoa ja PETTYÄ HELVETIN PAHASTI!!!!!!! =/

Tänään aamulla mut soitettii töihin, mul  ei olis oikeasti ollu mut mikäpäs siinä, MONEYYYYY!!!!!!! Niin ja siinä aamupuhelussa, mä olen siis nukkunut. Mä oon höpöttänyt sinne puhelimeen, vaikka mitä kunnes se pomo sit kysy jo 5:ttä kertaa:"Joo, joo, mut pääsetkö sä nyt töihin???"  VOI ZIISUS  mua hävettää, te ette tajua, mä oon tosissaa voinut selittää aivan mitä puuta heinää tahansa O_o Mauhahhahahhahaha

Mut hauskat illan jatkot, nyt jos täs kerkeän siivouksilta nii lupaan kirjoittaa uuden päivän Bulgariasta tai sit siitä aikaistuneesta viikonlopusta.. PUS & KRAM <3 (Menikö se noin??!!!)

TEHTÄVÄ TEILLE: Katsokaa mun kuv ia ja sanokaa ottaisinko huulen viereen ihan pienen timantti korun??? Oon aina halunnu, mut en ennen viitsinyt ottaa, mut nyt asiat ovat muuttuneet??? MIELIPITEITÄ!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti