Minä

maanantai 12. syyskuuta 2011

Day 2/Bulgaria & Pics

Ensimmäinen yö tuli nukuttua kunnolla. Olimme päättäneet, että syömme aamupalan aina hotskulla, mutta toisin kävi. Nukuimme rokuliin ja niinpä lähdimme metsästämään aamupala paikkaa meille. Minä ehdotin paikkaa jossa olin viimevuonna käynyt Mikon kanssa sillä siellä oli ollut aivan ihania aamupala vaihtoehtoja. SINNE SIIS!!!!


Keltainen toppi:H&M

Ravintolassa tuotiin aina asiakkaille oman maansa lippu, eli meille Suomen.

Aamupalalta suuntasimmekin suoraan altaalle, missä viihdyimme aina pitkälle iltapäivään, jos päiväksi ei ollut keksitty mitään suunitelmia.



Siinä vähän näkyy meidän hotelli aluetta.

Pulahtelemassa Sannan kanssa....





Auringon palvomista

Sannalla ja minulla oli aina tapana juoda altaallla parit kolmet cappuchinot ja sitten avata bisse. Kuulimme jopa muilta turisteilta siitä. Kerran eräs saksalainen juurikin näki cappuchinomme ja kysyikin: seuraavaksi kaljat???

Vähän pelleilyä altaalla...



Tästä me lähdimme sitten suihkuun hotsku huoneeseen... Hmmmmm.. Hotsku huoneessa minä ja Sanna aloimme riehumaan oikein huolella...



Sitten vähän syöpöttelemään ja ihmettelemään...EI  SIIS SANNAA =D


Siinä sivussa myös vähä juopottelemaan ja spurguilemaan =D



Katsokaa kenet mää löysin matkan varrelta


Syömässä(kö)????



Maisemia...






Ja illalla vähän juotiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti