Minä

perjantai 23. syyskuuta 2011

2 päivää vapaata töistä MASENNUS

Hei kuka ihminen on niin innoissaan työnteosta, että ihan masentuu kun ei pääse töihin??? Vastaus : MINÄ!!!! No ei siinä mitää ehkä viikonloppuna sitten?? Toivottavasti!!! En oo radalle lähdössä ainakaa joten sopii paremmin kuin hyvin.. Ärsyttää ku en oo päässy töihin, tuntuu tyhjältä ja oudolta, how sick is that =D

Oon alkanut taas treenailee himas, ja nyt olis tarkoitus himasta siirtyy ihan salin puolelle taas =D Oh jeah.. Löysin himasta myös uimakortin jossa pitäis olla uimakertojakin jäljellä, ja minä tyttö RAKASTAN polskimista, vaikkakin sinne veteen on aina vaikea päästä. Eli seison altaan reunalla puoli tuntia, ennen kuin uskaltaudun sinne hyppäämään =D Hihihihiiihi... Mut joo se on mahtavaa, ekana vetäsee pienet lämmittely uinnit ja sitten yleensä vähä vesijuoksua..

Tiedättekö ku mä katkasin exääni kaikki välit. Tiedän tehneeni oikein, koska se mitä tapahtui oli anteeksi antamatonta. Hän auttoi minua tapahtuman jälkeen kyllä kun tarvitsin apua, mutta tapahtuma tuhosi koko ihmisen minun silmissäni. Hän monesti sanoi että toimisi että olisimme ystäviä. Valiitettavasti, en halua senlaisia ystäviä. Se miksi katkaisin häneen välit: minä säälin häntä, en kunnioittanut häntä, en mitään. Kun katsoin häntä tunsin vain surua. Suurta surua. Ja nykyäään minä vain toivon, että tämä ratkaisuni auttoi häntä. Toivon, että hän voi hyvin kaikesta huolimatta. Mutta toisaalta pelkään hänen puolestaan ja olen huolissani, mikä on sairasta miettien kaikkea mitä hän teki.. Eräässä ohjelmassa sanottiin hyvin yksi asia, mitä koitan tässä selittää mutta unohdin sen jo..Olisiko mennyt jotenkin:

Rakkaudessa valitse ne joita ilman et voi elää, mutta joista luopuminen on ainut oikea teko...

Hei ja eilisestä tulee myöhemmin hyvää settii nähdään tän neiti kultakalan aivojen tilannetta hyvin =D HAH!!!! Nii ja ajattelin et vaikka Bulgaria postaus, ei oo viela ihan valmis voisin näyttää mitä ostin sieltä, en ostanut kun yhdet jutut ja ne on MAAILMAN IHANIMMAT <3 Korkkarit.. Aaaahhhhh...

Palataa myöh babet!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti