Minä

tiistai 20. syyskuuta 2011

Paluu arkeen... Elämään ilman ketään..

Noh tänää on nyt sit herätty klo 5 aamulla, ja laitettu poitsulle aamiaista, pesty hamppulit, puettu päälle ja lähdetty tarhalle. Tarhalta juoksinkin pää kolmantena jalkana pysäkille. Jotta kerkeän 7:ksi töihin, ja olinkin hyvissä ajoin, tai hyvissä ja hyvissä =D 6.50 

Duuni päivä hujahti nopeasti ohi, kuten aamut yleensäkkin. Kun vihdoin olin pääsemässä, pelko valtasi mieleni ja vartaloni. Viimeksi kun olin lähtenyt täältä olin saanut ERITTÄIN pahan epilepsia kohtauksen, toisaalta ei toisenlaisia taida olla. Korva oli vihlonut päivän aikana, aloin saada päähäni kauhu kuvia kuinka tämä toistuisi uudestaan. Onneksi työkaverini lähti samaan suuntaan ja sanoin että jos voi olla mun henkisenä tukena =D Kaikki menikin aivan nappiin ei kohtausta ei mitään. Kävin hakemassa hiukan epilepsia lääkkeitä sekä ruokaa kotiin ennen Alexin hakua.

PILLERI EXPERTTI: En mä koskaan tarkastele milloi noi lääkkeet loppuu vaa oletan aina että niitä on. Ja ku ne loppuu käyn hakee lisää. No apteekissa todettiin, että resepti oli vanhentunut 18 päivää aiemmin, joten en saanut kuin yhden putelin =/ PRKL!!!!!!!!

Siitä tarhalle ja kotiin syömään. Siinä sitten leikittiin Allun kanssa, kunnes oli aika mennä nukkuu ja tää mutsi pääsi vähän siivoilee. =D Oon kyl hienosti onnistunut venyttää sitä, koko aika muka kaikkea hirveen tärkeetä puuhaa. Kuten pitää soittaa kaveri lista läpi jotta sitä vois lykätä, kirjoitella, tuijotella telkkua =D Kaiken näköstä!!!!! Nyt sentää sain tiskit, olis pitäny pyykit laittaa kuivuu mutta tulin tähän kirjoittelemaan =D Hahhahhahahhahahah.... No kai se on tehtävä tämän jälkeen... Tässä osuus arki...

Ilman ketään.. Ketä ketään.. Rakasta tai miestä tai ketään. Se on pelottavaa, mutta samaan aikaa se on helvetin rentouttavaa. En kaipaa miehiä, en kaipaa ketään kertomaan miltä minun kuuluuu näyttää, mitä minun tulee tehdä tai kuinka tulee käyttäytyä. Olen yksin ja voin hyvin. Ja itse asiassa haluan tätä. En ole 17-ikävuoden jälkeen ollut sinkku tarpeeksi pitkään. Olin Ensin 7-vuotta suhteessa, sitten 3-vuotta. VAPAUS, kaikesta!!!!! On aika itsenäistyä ja aikuistua... Siihen nyt usko erkkikään että tää tyttö tuolta pääkopasta kauheasti "AIKUISTUS", mutta siis ainakin jollain tavalla yritän =D Muahhahahahah... Will see =)

Jos illemmalla kerkeän niin mä voin yrittää tosta viikonlopusta kirjoittaa, mulla se alkoi vähä aikaisemmi ja loppui vähä aikaisemmin myös. Joten tähän iltaan tai huomiseen BABEROT!!!!!!  LAAAVVVVV JUUUUU!!!!! 

Haluaisitteko taas enemmän postauksia muodista,kodista,peruselämästä???? Mistä vastauksia kiitos!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti