Minä

tiistai 11. lokakuuta 2011

Ei mikä läppä!!!!! Hei minä olen poika =D HAHAHAHAHAHAHHAH

moi moi moi... Tosissaan oon ollu taas pois, 2 viikko sit alkoi ne yö duunit joten olin aika rikki ja päivät nukuin joten en tosissaa kerenny kirjoittelee. Sit oli taas duunii koko viikko,olin aivan puhki. Nukahdin useasti ku Alex kattoi lasten ohjelmia, ja niiden jälkeen "skarppina" lämmittää ruokaa yms...Ja sit on ton serkun kanssa ollu vähä draamaa mut ei siitä sen enempää..

Tällä viikol tosissaa oon ollu maanantaina töissä. Ja luulin et olisin koko viikon paitsi tän päivän, ku Alexilla oli korva kontrolli. Alexil oli kuiteski lämpöä joten ei nyt saa laittaa tietenkää tarhaa ja niinpä torstaihi asti ainaski saikkua... Jeppis..

No kuitenki eilen duunis oli sit yks uus tyyppi, ja tää päivähän oli nii urpo =D Kuunnelkaa nyt miten tää alkoi...
Uusi Työkaveri: Tuliko se poika tänää töihi?? Minä: Ai kuka poika?? Työkaveri: No se Anri?? Minä: Joo tulihan se.. Työkaveri: Missä?? Minä: Tässähän minä :-) ...Vaivautunut hiljaisuus..

Kuitenki pvä jatkui samalla tavalla, menin viemää varastoo kenkiä. No se mun kenkä pino oli aika valtava mut sain viimeksi vietyy ne ihan´hyvi joten en ees ajatellu etten sais vietyä niitä..No potkasin sit sitä vähäsen nii se mun kenkä pino siin rullilla lähti täysii valuu sellaseen kasaan kenkiä.. Ja pian huomasinki et KAIKKI KENKÄ LAATIKKONI OLIVAT PITKIN POIKIN JA KENKÄ KASA  OLI YMPÄRI VARASTOA!!!!  

Lähdin duunist bussil, olin menos laittaa ripsienpidennys huoltoon. Mul oli tosissaa se mun yks takki pääl mistä mul on kuviaki täältä. Sellanen semi toppatakki, michelin ukon mallinen vyöllä. Nii taka penkil oli joku vanha pieru, joka sit raivos jollekki naiselle. Sil oli sen vieres joku nuorempi kundi, ja yhtä äkkiä se tokas sille kundille et:" sä olisit voinut istuu tohon jos toi läski ämmä ei olis istunut tohon..." Meinasin alkaa itkee =D Oikeesti mä painan alleb 60kg, enkä tosissaa mun mielest oo läski, mut osu ja uppos...

Yes it was a fucking monday...

2 kommenttia:

  1. haha voi ei, varmaan aika nolo tilanne sille työkaverille!:D

    VastaaPoista
  2. Hahahahhahah... joo hiljaisuudesta päätellen, hävetti kyl itseäniki, kirosin nimeäni siinä kiittetttävästi =P

    VastaaPoista