Minä

maanantai 5. syyskuuta 2011

Mitää en myönnä, enkä muista =D Mutta hauskaa oli =P

Diiba Daaba... Sunnuntaina mul kävis vähä huonosti. Viikko sit. Nyt saikul aivotärähdyksen ja paniikkikohtausten takia... Hmmm... En oo siks oikee jaksanu kirjoittaa.. Vetäny viinaa ja koittanut vaa unohtaa...

Perjantaina tosissaan lähdin juhliman Sannaa, koska hän valmistautui merkonomiks. Kävin kaupas ostaa viinipllon, Sannalle ostin ison ilmapalon, pikku jekku pullon sekä kortin. Sitten menin baariin jossa Sanna oli, huutaen ONNEA!!! Sen jälkeen juotii vähä, ja sit yks kaveri tuli hakee meiät ja ähettii Sannalle. Siellä ollaa kumottu skumppapullo, viinipullo jekkuaki on vedetty. Popitettu musaa, oltu ihan lärvit ja lähetty jatkaa.. Voi v**tu, siis nii känniääliö. No ensinnäki ollaa oltu nii maailman omistaja meiningillä liikenteessä... =D HAHAHAHAHAH... Käyty jossai Tivolissa, ei mitää muistikuvaa. Soitin sitten Sannalle jonku puhelimesta ku oma puhelin oli sillä, en tiiä miks =D Mut kuitenki soitin et missä ne on, no ne sano että ovella, no mä intopinkeenä otan narikasta tavarat ja lähen huutelee: SANNA SANNA SANNA... No vastakaikua ei tullu joten soitin taas jostai puhelmesta Sannalle, ja kysyin että nii missä baarin edessä. Noo, määhän olin siis aivan väärän baarinki eessä =D Voi jumalauta... Sitten ku ilta oli ns. ohi nii suunnattii maailman omistajina snägärille. Suoraa jonon eteen. Ihmiset huutelee et hei te etuilette. Meidän vastaus: VITTU ME MITÄÄ ETUILLA KU MEIL MITÄÄ RAHAAKAA OO... =D Voi hitto mikä hävetys. No sieltä Sannalle. 


 Herätää aivan vitun kaameaan oloon.. Tai ainaki Sanna heräs. Mä lähin kauppaa hakee meille aamupala ainekset ja loihdin meille omeletit, tuoremehun ja hunajamelonin kera =)

No Tiia sitten soitteli ja sano että äkki tänne et pitäis pullo korkkaa =D No mä tein tietty työtä käskettyä ja lähdin juomaa =) No me sitten avattii Fresita pullo, on muuten sika hyvää SUOSITTELEN!!!! Sit avattii viinipullo. Otettii ehkä bissetki. JA juotiinpa salmari pulloki. No voitte siis kuvitella kuinka vitun plxeis sitä on ollu, nii kaverit tli hakee lähettii sitten Espooseen juomaa vähän lisää. Ja sitten maailmanomistaja meiningällä Stadin yöelämään.

Tänää sitten ku heräsin, nii olin aivan umpi jurrissa. Lähdin seikkailee Tiian luokse Vuosaareen koska se oli sitten päättänyt eilen lentää baarista ulos, ja lähteä Vuosaareen yöks, vaikka asuu itse kivenheiton päästä Stadista, ja mä oon tinttaroinu muiden kavereiden kanssa. No matka Vuokkii meni nopsasti, lultavasti kovan kännitilani vuoksi =D No haettii sitten pizzat läheisestä pizzeriasta, ja käveltii meren rannalle syömää. Se  oli ihan extra ihanaa ku aurinko paisto ja kaikkee. Nyt pikku hiljaa alkaa tulee toi krapula päälle. Ei uskalla nukahtaa, ihme vainot pääl..

Tiia tutustutti mut siis aivan loistvaan biisiin, käykää  kuutelemassa, ja sanoka mitäs ootte mieltä ihan mun uus ykköslemppari LOVE IT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti