Minä

maanantai 19. syyskuuta 2011

Uusin Elle ja löytö lehdestä, JEI!!!! Mä haluan ja mä ostan =D

Tänää oon tosissaan pitäny vapiksen, ja siivoillu aiheuttamiani sotkuja. Viiniä löytyi mitä oudoimmista paikoista joten paikkoja jynssäten on päivä mennyt. Posti kolahti postista ja huomasin innoissani, että Ellehän se sieltä kolahti postista. Jes jes jes..



Näin tälläsen paidan itseasiassa H&M:ssä yks kerta, mutta kun olin menossa ostamaan sitä, niin sitä ei enään ollut =( BUHUUU

Mutta  nyt löytyi saantyyppinen KIITOS  ELLEN!!!!


Eli juurikin tuo hopeanhohtoinen maalatun näköinen neule, joka on Gina Trikotista, ja maksaa vain 39,95. IHANA!!!! Jos toi olis "pitkänmallinen" tohon kävisi täydellisesti mun mustat nahkaleggarit, ja piikkarit <3 Tätä mä muuten oon halunnu näyttää jo pitkään, eli mitä saa "halval" ja vähä kalliimmal. Eli löysin myös Ellen sivuilta Tiger of Swedenin todella nätin neuleen, samantyylisen, minä haen valitettavasti rajoitetun rahani vuoksi tuon Ginan vaan =D Mutta on se hieno!!!!


Tässä siis tuo Tiger of Swedenin neule, mutta kuten näkyy väriltään se on enemminki kultainen. HIENO!!!!!

Tää vika kuva nyt on otettu vaa mukaa koska siinä oli kivoja matskuja,värejä ja kuoseja...


Viikonlopusta enemmän alkaneella viikolla, nyt pakko mennä nukkuu ku pitäis herätä klo 5 aamul... HAH:: WILL SEE =D Nii ja Alexil alkoi se futis nyt viikonloppuna siitäki sit enemmä =D

Sorry kaikille näistä paska kuvista, tosissaa otan kuvat jollai fucking puhelimella,  mut onneks sentää sain puhelimen huollosta. Eikä maksanut ku 280e!!!!!!! Vois yrittää raahaa tän peppusen pikku hiljaa viemää ton kameran huoltoon!!!! Mahtavaa ja mukavaa maanantai illan jatkoa!!!!! 

Mitäs mieltä itte ootte tosta/noista neuleista????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti