Minä

tiistai 6. syyskuuta 2011

Day 1/ Bulgaria

Sinne lähdettii (Bulgariaan)  tytskyjen kanssa 20.7. Lennon piti lähteä klo 17, mutta oli kolme tuntia myöhässä huollon vuoksi. Minä pelkään muutenkin lentämistä joten huolto ei kuullostanut hyvältä, yhtään 



Menossa....



Parit rauhoittavat ennen lentoa...


Tekaistu tilanne.. OIKEASTI =D Mut yhdes vaihees jouduin puristaa Sannan kättä nii, että sais sitä vähä sattuakki. Olin varma et se putoaa... Mut ei  THANKGOD!!!!!

Vihdoin saavuttuamme maahan turvallisesti, päästyämme hotskulle päätimme, heti lähteä katselemaan täkäläistä yöelämää...




No kuten vaatteista huomaa, nii ihan perus ziigailu kierroksel oltii, ettei mihinkää bailaa lähdetty. Muistatteko ku olin laivalla ja kerroin kuinka röyhkeitä miehet on???!!!!!! NIII HYI HITTO!!!!!! Tuolla ne tuli siis ihan iholle!!!!! Käveltii Kukkaiskatua pitkin, ku yhtä äkkiä vastaan tulevasta kundi joukosta, yksi päättää hyökkää päälle ja yrittää työntää kieltä kurkkuu, samaa aikaa ku mä pidän tiukasti suun supussa ja yritän työntää äijää pois. Lopulta kun sain sen työnnettyä nii sieltä hyökkää sen kaveri yrittäen samaa, mutta onneks tytöt sai revitttyä sen idiootin irti musta....



Käytiin yhdillä ehdottomasti mun lemppari baaris Playassa.


 Baarimikko esittää mua, ku sain juoman eteenija se oli nii hieno aloin hihkumaan, ja taputtaa käsiä yhteen =D


Viiminen kuva ennen nukkumaan menoa. IIlta oli lyhyt ja mukava, jos ei oteta niitä isiootteja alkuillas huomioon. Niin ensimmäinen päivä oli erittäin hyvä =D

Ja näin matkamme oli alkanut!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti