Minä

lauantai 10. syyskuuta 2011

PIIPAA PIIPAA ja meikä lähti ambulanssillaaa....

Siis oli aivan täydellinen päivä duunissa torstaina!!!! Olin yhtä hymyä koko tyttö. Sain paljon palautetta iloisuudestani ja hyvistä  tavoistani, murheet ei painanut, eikä huolet painanut Klo 16 minä sitten pääsin kotiin, ja lähdin ärrällr latailee zettiä, ja sieltä kohti bussi pysäkkiä. 

Minä näen kuinka bussini tulee ja seuraavaksi herään ambulanssissa. Minä tiedän, että minun pitäisi olla sujut tämän asian kanssa, mutta en ole. MINUA HÄVETTÄÄ NIIN PALJON!!!! Olen sairastanut epilepsiaa ilman kohtauksia n. 15-vuotta. Oli niin hiveä järkytys herätä ambulanssissa, kun he kertovat mitä on tapahtunut, aivoni eivät toimi, en osaa ajatella, ja sönkötän siinä jotain. 

Minulla on ollut tässä monesta asiasta todella kova stressi, paniikkihäiriö yms...  Sen takia en ole saanut nukutuksi, ja olen valvonut, valvonut ja valvonut. Valvominen ei ole siis YHTÄÄN HYVÄ asia epilepsiassa. No se tuli ainakin NYT huomattua, eikä lääkkeiden unohteleminenkaan ole hyvästä. Jep uskon senkin nyt...
Nyt on sitten yli viikon loma jolla mun pitää saada unirytmi ja elämänrytmi kiinni.Koska se on myös erittäin tärkeää. NICE!!!! Pomot varmaa tykkää hyvää: ekana olin hampaan takia viikon saikulla, sitten aivotärähdyksen takia viikon saikulla ja nyt epilepsian takia. Tuntuu et koko universumi on tällä hetkellä mun elämää vastaan... FUCK IT!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti