Minä

torstai 22. syyskuuta 2011

Syksyn värit ja himot....

Terppa vaan kaikille =)

Tänään pidin sitten vapiksen, ja pidin poitsunkin kotona koska ulkona satoi kuin Esterin perseestä, ja Alex on jo monta päivää pyytäny et voisi jäädä kotiin mun kanssa. Näin tehtiin. Ollaan puuhasteltu vaikka mitä. Tehtiin taulu, tai no Alex maalasi taulun. Tehtiin jättimäinen junarata. Ollaan jopa siivoiltu, eli päivä on ollut täynnä tekemistä. Tossa päivällä meitsin oli lähdettävä viemään Pohjolalle tarkoitettua kirjettä postiin, jotta saan noi korvaukset puhelimesta. Tai siitä huollosta ku se maksoi 280e, HYI HELVETTI. Siinä samassa tulin ziigaillekseni luontoa, ja siis niin UPEAN näköinen, harmittaa tosipaljon, että se mun kamera on nyt rikki. Teen siitäki nyt ilmoituksen vaikka siinä on takuu, koska soitn prismaan nii  ne sano et se ei mene takuun piikkii. Ei tolla takuulla kylläoikeasti mitään tee... 




Siinä vähän alku syksyn värejä... Jos syksyllä ei sataisi ja olisi tuulista kylmää, rakastaisin sitä varmasti, nimittäin mielestäni luonto on silloin aivan EXTRA KAUNIS!!!! <3

Syksyisin minä rakastan lukea kirjoja yms, maata viltin alla ja juoda teetä. Nyt juuri olen alkanut katselemaan jotain kirjaa jonka löysin kaapista pölyttymästä: Tiedon tyttäret. Viltti tuli juuri pesusta. Ja yleensä minä juon aina vihreää teetä, mutta olen saanut ystävältäni maistiaiseksi Twingsin: Omena, kaneli, rusina-teetä. AIVAN MAHTAVAN MAKUISTA, nyt fiilistellyt sitä täällä...



Tässä innostuin sitten syksyn kunniaksi kun puut niin sanotusti kuolevat, kuvaamaan omia kuolleita ruusujani???!!!! Joo oon outo mutta laitetaan kuva nyt kerran niitä kuvasin =D Jookos kookos =P 


Näin siinä kuvattuna kuivatetut ruusut. Pieni tieto isku, tiesittekö että kuolleita kukkia ei ole hyvä olla koska se tuo asuntoon negatiivista energiaa??? Jso muistan oikein niin asia oli näin. HAH, pitäisi varmaan tarkistaa asia ennen kuin jakaa tiedon jyväsiä =D Mutta hei, minkäs mä sille voin mitää, että oon vähän tällänen aasi. Ja enhän mä todellakaan osaa poistaa tota tekstiä tosta =P

Palataa illemmal pupsit oli vaa pakko tehdä tällänen syys postaus.. MINI sellainen...

Ps. Anteeks huonot kuvat taas, oon ottanut ne TAAS puhelimel =/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti