Minä

perjantai 6. tammikuuta 2012

Uusi Vuosi Laivalla!!!!

Olin edellis yön valvonut puoli 4 asti koneella, joten nukuin aivan liian pitkään katsoen, että olimme lähdössä laivalle, minulla ooli himassa kaikki huiskin haiskin ja matkalaukku pakkaamatta. Alex tuli myös kotiin, koska "oli tervehtynyt". Hän oli virkeä oma itsensä eikä kuumetta ollut!!!! Kysyin kuitenkin, että haluaako Alex että jään kotiin, mutta hän sanoi, että menee mielellään Inkalle ku olin niin jo luvannut. 

Pikapakkaus ja siitä sitten Alex kainaloon ja lähtö. Sen jälkeen annoin Alexin miljoonan pusun saattelemana Inkalle, ja minä, Sanna, Tiia ja Jesse lähdimme kohti terminaalia. Siellä vastassassamme olikin Tanja. Haimme liput, ja suuntasimme terminaalin ravintolaan, jossa näimme Jeren, Ollin ja Ollin vaimon.


Näin edustakaamme itseämme terminaalissa =D

Sitten pääsimmekin laivalle. Laivalla veimme tavarat hyttiin ja suuntasimme siitä suoraan kohti tupakkahuonetta ja baaria.


Tiia, Tanja ja määä


Sanna ja Jesse


Jere  ja Olli


Tää kuva oli vaa pakko laittaa ku putoiltii tälle niin paljon. Mä oon keskel ja kummanki tytskyn kädet näyttäis olevan mun, nooohh kyl te tajuatte =D

Siitä kello äyttikin jo yli 19 joten taxfree aukesi. Ostin Sannalle ja mulle puoliksi lavan ja siitä me mentiin laittautumaan iltaa varten ja juomaa vähä hyttii..


 Jossai vaihees laitoin itsestäni kuvan, mustavalkoisena tän mekon kaa.. Tää on H&M:n se baleetihameen eli tutun tyylinen. Kuvassa minä ja Tiia Fiilistellää =D


 Mut vielä mekosta, hyi hitto et oonki lihonnu paljon!!!!!! Huomas vaa tos mekossa =D Ja kuvista



 Mä Sanna ja Tanja
Tästä lähdimme sitten iskelmä baarii =D Eli johonki Suomibaarii jossa joimme muutamat...



Eihän meil omia juomia ollu mukana baarissa ollenkaa, EEEEIIIIII =D

Sitten menimme kannelle kattomaan ilotulitukset, sekä avaamaan skumpan =D Siitä sitten diskoon.. Diskossa sitten Tiia oli kadonnut, harmittelimme sitä hetken kunnes Tiia ryntää paiikalle minun puhelin kädessäni. Silloin tajusin, että kaikki ei ole hyvin. Ja silloin sain kuullakkin Alexista, ja romahdin täysin.No, vähä aikaa paruttuani kaverit sanoivatkin etten voi sille tehdä nyt mitään, niinpä tanssin sen olon pois...

Olin jo törmänyt laivalla useisiin kavereihini. Mutta itse asissa todella harvoin. Lapsuuden kaveriin törmäsin useimmiten, varmaan 4 kertaa pikaisesti..  No mutta parempi sekin kun ei mitään..

Uusi vuosi siis ei alkanut niin hyvin kuin olisi voinut, mutta taas elmän toisella saralla se alkoi erittäin hyvin =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti