Minä

lauantai 28. tammikuuta 2012

Laattatauti... NAM NAM maistuuko mustikalta EI!!!

Eli viimeviikonloppuna Alexilla oli yrjö tauti. Tällä viikolla kun broidi on ollu hoitamas Allua ku oon ollu töissä, nii broidille tuli yrjötauti. No mä oon immuuni tälle ällöttävälle taudille, tai ainakin ollu aina. Sit viime yönä tuli sellane ällöttävä olo. Mut ajattelin et ei se sen isommaks mee, kun mun laattatauti on aina tollanen.

Ostin pe kaikkii ihania exoottisii hedelmiä. Ja söin niitä päiväl. Olo huononi iltaa myöden. Makoilin sohvallla, nieleskellen nukahdin vähä yli 12. heräsin ananas kirsikoiden ällöttävän makeaan tuoksuun. Nukahdin uudestaan ja heräsin 4 aikaan samaan ällö makeaan tuoksuun. Siirsin ananas kirsikoita. Puoli kuusi heräsin ja tunsin kuinka oksennus syöksyy ulos suustani. Juoksin minkä jaloistani pääsin vessaan ja jäin sinne, nimittäin laattaa vaan tuli ja tuli..Ja kun luulin sen jo hellittäneen niin eiku lisää vaan.


 Duuni päivä meni siis ohi, ja nyt pitäis tällä ololla lähtee päivystykseen, NICE!!!! No mut ei voi mitää nyt lähetää kohti Haartmannia, oksennusta niellen...IIIIUUUUU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti