Minä

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Max Factorin EYELINER VASTAAN Rimmelin EYELINER

No monet ovat varmaan huomanneet, että minulla on silmä meikkinä aina eyeliner. Voin olla ilman ripsaria, mutta en ilman eyelineria. Eyeliner on mun juttu. Mä kuiteski hukkasin täs nyt joku aika sitten mun ihaanan rakkaan eyelinerin. Merkki oli Rimmel, halpa,erittäin hyvä, eli toisin sanoen TOIMII. Jälki on tasaista mustaa, ei tee aukkoja vaikka laittaisi uuestaan päälle.



No koska hukkasin vanhan tarvitsin tietty uuden. Melkein kuukausi sitten ostin itselleni tosissaan paniikissa eyelinerin, koska huomasin että minulla ei ollut, ja olin juuti tapaamassa tämän uuden miehen, jota olen nytten tapaillut. Uusi eyelinerini on siis tosissaan Max Factorin, joka mielestäni merkkinä on hyvä yleensä mutta tämä kyseinen eyeliner ei kyllä toimi minulla. Jälki on tosi huonoa!!!Vetisen oloista. Kun vedän rajan, jälki ei ole koko matkalta tasaisen mustaa, vaan välissä sejättää tekemättä viivaa =D Kaikki tytskyt tajuaa kyl =D


Toisin  sanoen mä tykkään halvemmasta ja toimivammasta, mutta kukapa ei. Lopuksi mä haluan kuitenkin kysyä omakohtaisia kokemuksia ihmisiltä. KUKAAN TESTANNUT JOTAIN PAREMPAA, TAI  TESTANNUT MAX FACTORIA SAADEN KUNNON JÄLKEÄ?????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti