Minä

sunnuntai 29. tammikuuta 2012

HedelmäPommi =D

Kuten kerroin kävin kaupas ja  innostuin ostelee kaikkia eksoottisia hedelmiä. Tuloksena siis oli ananasta, kookosta, ananas kirsikoita ja sharoneita =) Tänään aloin sitten nauttimaan näistä hedelmistä oikein täysin siemauksin ja rinnoin =D



Siinä koko ihana kokonaisuus...


Otinpa viinipullon avaajan käteen ja tein reiät kookosen "silmiin", valutin maidon ulos laseihin, sitten tulikin lievä TENKKAPOO.  Onneks broidi hoiti viipaloinnin, niin että sai siihen pikkuisen reiän, jonka jälkeen mun olikin helppo jatkaa. Otinpa reiällisen kookosen käteeni, ja paiskasin sen lattialla olevan pyyhkeen päälle niin lujaa ku lähti =D HAHAAA, sainpas rikki.. Ei sillee että mua kiinnostais, mutta TIETÄÄKÖ JOKU HELPOMPAA TAPAA AVATA KOOKOSTA =D

Broidia ja mua alko hiukan lapsettaa ja oli ehkä VÄHÄN tylsää, sen tuloksena oli:


Sehän on iloinen ananas kookoshatun kera =D

Mauista: Kookos maito: (jota yleensä rakastan) HYI HELVETTI, ananas : mautonta, ananas kirsikat:  NAM NAM =)  varmaa tänää treenin jälkee jossai vaihees vois iltapalaksi vetää =) Ja kyllä, oon taas alkanu treenaa, tai ainakin yritystä on ollu =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti