Minä

tiistai 17. tammikuuta 2012

Täydellinen viikonloppu ei voi muuta sanoa tai haluta... Paitsi LISÄÄ tälläsiä

Siis huhhu. Täydellinen viikonloppu takanapäin. en osaa oikein selittää tätä, mutta oli niin rentouttavaa. Niin rentoa. Olimme tosissaan tämän uuden miehen kanssa yhdessä. Puhuimme, teimme yhdessä ruokaa, katsoimme leffoja noh, mitä nyt yleensä tehdään. Kaikista oudointa on, että samaan aikaa kun oli perjantaina aivan hirveissä jännityksissä, siis oikeesti meinas laatta lentää, niin samaa aikaan kaikki oli niin luonnollista, helppoa, rentoa ja jotenkin ihan kuin vaan olisimme tunteneet aina ja tosi jees. Hah en osaa kyl yhtää selittää =D

Mut sanotaa vaikka näin, et vaikka edellee jotkut asiat ei nyt täysin kondikses oo. Niin oon onnellisempi kuin pitkään aikaa.

Lauantaina, heräsin aikas aikasin tai no 11 aikoihi.. Lähettii istuu iltaa Sannalle. Siis oikeesti hahahahaaahah, en kyllä ymmärrä mun viinapäätä. Ostin 3 siideriä.. Join ne nii olin siis aivan humalas =D Eikä siinäkää kaikki otin kyllä yhden pienen paukun ja pari huikkaa jekkuu, mut siis se ei kyl selitä siltikää sitä mun humala tilaa. No ei se mitää, mun herrasmies toi mut kotiin tietty =) Mut joo huhhu.

Seuraavana päivännä (sunnuntaina)  heräsin joskus 13 aikoihin, siis voin sanoa et olo oli edellee iha kännine =D Niinpä nukahdin sylkkyy vielä pariks tunniks, sitte tilattii vähä pizzaa ja kebabbii, ja olo parani. Yö oli kyl vähäunine, et laitettii mut itkee ja katottii vihreä maili kun ohjelmat loppu kesken.


Onpa paska kuva

Maanantaina herättii aika myöhää. Pelottaa millanen lisko disko tästä yöstä on tulossa. Kävin kaupas ja tein meille kana ruokaa jonka resepti on edellises postaukses. Siitä lähin hakee Allua ruokailun jälkee tarhasta. 
Ku lähiin himasta nii dvd:itä oli ympäri lattiaa ja tv-tasoa, mun astiat oli lattial yms. Ku tulin Allun kaa nii herra oli sit siivoskellu. Menin nii jotenki sekasi, etten osannu sanoo mitää =D En oo tottunu tollasee, oon tottunu itse aina olee se joka toisen poissa olles tekee noin, mut en että joku tekkee mulle =) Tultii tänne ja oltii hetki kolmistee kunnes herran täytyi lähteä.

Mä hyppään nyt tuntemattomille vesille mun kapteenin kanssa, ja katsotaa mihin tää laiva ajelehtii =) Ainakin ollaa onnellisessa laivassa =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti