Minä

torstai 26. tammikuuta 2012

Haavisto vai Niinistö???

Hahaa!!!! Yllätinkö teidät että minua jollai tavalla kiinnostaa tämä asia =D Hah! Taisin yllättää. Hiiukan faktaa ja mielipiteitäni, josta kärsin aina =D

Ensinnäkin en ole äänestänyt KOSKAAN. En äänestänyt ennakkovaaleissa, mutta NYT ÄÄNESTÄN. Minun ei tarvitse todellakaan peitellä, sitä ketä äänestän, eli äänestän Haavistoa, monesta syystä ja yksikään niistä  EI OLE HOMOUS.

Olen aina pitänyt poliitikkoja aikamiosina valehtelijoina. Eli lupailee kaikkea, mutta mitään ei tapahdu. Painaa juuta  tai jaata tai eitä, jos nyt sattuu olee paikalla. Palkka on törkeen iso, siihen nähden et mitää ei tapahdu. Ja jos tapahtuu niin yleensä lisää paskoja asioita, tai sitten vaan turhia asioita, vaikka pitäisi keskittyä oikeasti paljon tärkeämmpiinkin.

http://irc-galleria.net/user/Sove/blog/54036799-valtakunnanhomo

http://www.facebook.com/profile.php?id=652294579&ref=tn_tnmn#!/notes/juuso-koponen/pekka-haaviston-cvst%C3%A4-ja-p%C3%A4tevyydest%C3%A4/10150718257504972
Siinä jotai juttuja mitä itse oon lukenu.. Oon kyl lukenu tietty Niinistöstäki mut ei niin ei.. Mites muut???? Niinistö vai Haavisto????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti