Minä

tiistai 24. tammikuuta 2012

Kadotin kortin TAAS, vaik kadotinko sittenkään =D

Noh tunnetusti minähän olen hiukan SÄHLÄ/TUNARI. Olen kadottanut korttini viime vuonna varmaan jonkun 3-4 kertaa.  Noh keskiviikkona minä iloisesti sitten siivoilin ja odottelin, jo perjantaita, jotta näkisin tapailemani miehen. Kävin kaupassa täyttämässä kaappia, purkasin kauppakasseja. Kun kuulin tekstiviestin joka olikin kyseiseltä herralta. Siinä sitten minä tekstailin iloisesti takaisin. To kun menin töihin olin ostamassa vettä kun sitten huomasin, että korttini ei ollut missään. Näin serkkuni Annikan, joka onneksi antoi 20e käteistä ja kootolta siirsin sen hänen tililleen. Minun oli pakko laittaa varoitus korttini, mutta vähä otti päähän kun tiesin, että kuitenki se herraseni oli tulossa ja olis ollu kiva yllättää se jollai hyväl ruoal tai jotai.

Tuli perjantai menin taas töihin. Onneks oli 5e käteistä, että sain ees röökii ittelleni ku en pankkii kerenny ku työt alko nii aikasin et pankit ei ollu auki ja ku pääsin pankit oli kiinni O_o Ja toisel tilil oli kuiteski sen verran et sain ostettuu herkku ruoat yms meille sitten kuiteski =)

Täydellinen viikonloppu meni täydellisen miehen kanssa <3 Oli kyllä niin lupsakkaa (EIKÖ OO KIVA SANA, LUPSAKKA) Siitä myöh. lisää. Ei siis sanasta, vaan viikonlopusta =D Sunnuntaina kuitenki hänen piti lähteä, ja minä jäin rannalle ruikuttaa =(

Ajattelin kuitenki et koitan vähä siivoilla viikonlopun jäljiltä kämppää ku Alluki oli tulos maanantaina. Aloitin helpoimmasta, eli astianpesukoneen tyhjennyksestä. Kun astiat oli kaapissa mä näin sen!!!!! MUN KORTTI!!!! MUN KORTTI oli jollai ilveel joutunu ASTIANPESUKONEESEE!!!!!????WTF!!!!???? Noh pääasia että löytyi!!!Sainpas kortin vielä auki, ja mikä parasta sehä jopa toimiki. Mutta kyllä pankkityyppi putos puhelimes ku kerroin mistä sen löysinki =D


Mä oon siis niin LAHOPÄINEN SÄHELÖ!!!Onkos muilla yhtää paskaa zägää näitten korttien kanssa??? Siis toinen mun arkkivihollinen on AVAIMET!!! Niitäki tulee hukattuu, nyt jaoinki kaikki avaimet pois, jotta en voi sit hukata ku vaa omani =D Hohohohooho!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti