Minä

keskiviikko 29. joulukuuta 2010

U wanna be beautiful??? GO to fuc***g Gym!!!! I would, but where is MOTIVATION!!!???

Hellurei ja hellät tunteet. Kuulkaas asia on niin, että olin valmistellut kattavan ja upean kuvakollaasin, ja asia tekstin juhlavaatteista, esim Uudenvuoden bileisiin. Noh, menen sivuille josta piti kuvat löytyä, niin eipä löytynyt. Eli joudun siis julkaisemaan tämän joskus myöhemmin, ja keksimään nyt tarinaa päästäni.

Minä olen tässä pohtinut elämääni, ja vartaloani =D Aivan sama asia siis. Olen päättänyyt, että juon puoli litraa vettä heti herätessäni (kuona-aineet lähtee liikkeelle). Ja juotuani sen crosstrainaan 30-60min. Sen jälkeen lähden viemään Alexia tarhaan, kävellen. Juu näin ajattelin. Ja jos tämä toimisi, pääsisin helposti kuntoon, eli toivotaan parasta ja pelätään pahinta. En kuitenkaan, esim crossaa joka päivä, vaan aina kun olen kotona. Ja jos menen aamu vuoroon 8:lta Herätys kellon laitan soimaan 4.30-5.00, jotta ehdin tekemään tämän. Tämä on minulle haastavaa, koska jos minulla ei ole töitä, saatan haluta nukkua. Ja toinen mikä vaikeuttaa tätä, on se että joudun menemään aikaisin nukkumaan. Ensinnäkään en saa helposti unta, ja toiseksi, jos Mikko-muru sattuisi olemaan yötä täällä, en malttaisi nukkua, keksisin helposti parempaa tekemistä. Noh ehkä minunkin on aika kasvaa tuosta, ja alkaa itsekkääksi, mennä nukkumaan ajattelematta yhteistä aikaa. Koska pakkohan se on, ja kyllähän Mikkokin menee aamu vuoroissa aikaisin nukkumaan, enkä minä jää ylös notkumaan. Eiköhän pupu ymmärrä, jos kerron siis aikeeni. Hmmmm, hän ei kyllä usko, koska olen useasti yrittänyt tupakan lopetusta, sekä kuntoilu kuuria. Minä rakastan liikuntaa, ihan oikeasti nautin siitä tunteesta kun tekee jotain, tai siitä millaisen olon se luo jälkeen päin. Ongelmani on tässä, olen pähkäillyt asian näin. Kun Alex on kotona kanssani, en halua salille, vaan olla hänen kanssaan, kun hän ei ole kanssani kävisin salilla, jos en ole töissä, tai vaikka olisin. riippuen vähän. Tässä oli ma ja ti, niin että en ollut töissä, eikä Alex ollut luonani. No ensinnäkin, minulla ei ollut salikamoja Mikon luona, mutta olisin helposti voinut hakea ne. Sitten jos minulla olisi ollut ne Mikon luona, olisin vaikka herännyyt ajoissa, päiväni olisi venynyt jotenkin, niin, että kun kello on 14 olisin vasta lähdössä, sitten sanon tekosyyksi, etten viitsi enään mennä, koska muuten olen myöhemmin Mikolla kuin Mikko, ja siinä menee sitten hyvää yhteistä aikaa. En ymmärrä miksi ajattelen noin, Mikko käy 4 kertaa viikossa, meidän yhteisenä aikana salilla, koska on fiksu ja ajattelee terveyttään ja kuntoaan. Minulta tuntuu tulevan tekosyitä tekosyiden perään, enkä tajua miksi. Miten voin rakastaa jotain asiaa niin paljon, miksi en sitten tee sitä, jos se on niin mahtavaa????  Ja sitten jaksan valittaa koko aika kuinka huonossa kunnossa olen. Noh onko se ihme??? En tee mitään, tietty kyllä joka viikko tulee 3-5kertaa tehtyä vatsat ja vähän selkiä, mutta siihen se jääkin. Misssä on motivaationi, haluan sen takaisin. Haluan salille niin paljon, en tajua miksi se muka on niin helvetin vaikeaa, DAMN IT!!!!!



Oho tulipa avauduttua. Noh uusivuosi lähestyy, en malttaisi odottaa olleskaan. Tosissaan, haluan uudeksi vuodeksi kotibileet, minun mielestäni on tyhmää lähteä baariin. Olemme Mikon kanssa suunitteleet että mihin ikinä tie vie, me menemme yhdessä. Haluaisin olla ihanan näköinen, jotku mageet vaatteet, mutta tällä rahatilanteella, enpä usko!!!! Eli olen perus löllykkä (Kiva sana, tarkoitan kyllä sillä jotain negatiivista, en vaan tiedä mitä =) )



Se siitä, jutustelusta, laittakaas jotain postaus ideoita, koska ideat on taas aika kiven alla. Palataan huomenna, nyt jumittaa telkkaria, ja siivoilemaan, yllätys!!!

Alex sai joulu lahjaksi Autot elokuva autoradan. Siis oikeasti, eikö vois tehdä vähä helpompia niistä koottavan. Ymmärrän nyt miten se kootaan mutta miljoona pikkupalaa, ja blaah blaah blaah...  Vähä helpommaks ees vois tehdä ton. Noh, kohta rata valmis, lapsi nukkuu niin mä pääsen ajelee kilpaa. =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti