Minä

keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Joulu lähestyy pukki on kohta ovella =P

Joulu todellakin lähenee lähenemistään. Ensimmäinen joulun lähestymisen merkki on tietenkin joulukalenteri. Olen 26-vuotias, ja vielä viime jouluna minulla oli tietenkin oma joulukalenterini. Tänään hämmennyin kaupassa niin paljon, että unohdin ostaa itselleni ja ostin vain pojalleni. Sanoin Alexille, että hän saa valita itse minkä tahansa kalenterin. Kalentereita oli monenlaisia, halvoista kalliimpiin. Halvimmat olivat parin euron kieppeillä, ja niissä oli perus pikku suklaa. Kalleimmissa oli suklaa sekä lelu. Vaihtoehtoina oli: Lumiukko aiheinen, Haribon kalenteri, Kinder kalenteri, The Cars kalenteri, Hello Kitty kalenteri sekä Helinä keiju kalenteri. Menimme hyllylle ja kysyn: " Mikäs näistä olisi kivoin?" Alex vastaa: " Minä pidän vaaleanpunaisesta, Hello Kitty." Suuni loksahtaa auki, ihmiset vierelläni hymyilevät. Minä:"Tässä on vain pieniä suklaita, Kinder kalenterissa on isoja." Alex: " Ai, noh otan sen Kinder kalenterin sitten." Teimme ostokset, lopulta olimme menossa jo kassalle kun Alex kysyi:"Äiti, onhan sinulla minun Hello Kitty kalenteri??" Minä:" Eiku äiti otti sen Kinder kalenterin." Alex:" En minä sitä haluaisi, saisinko Hello Kittyn?" Minä: "Juu sanoinhan että saat itse valita, mennään vaihtaa." Menemme hyllylle. Hän oli niin innoissaan Hello Kitystä, kunnes huomasi Helinä keiju kalenterin, josta saa keiju leluja. Noh, se oli hänen valintansa, hän kantoi sen itse kotiin todella ylpeänä. Mutta minä todellakin olin niin hämmentynyt, että oma kalenteri jäi vielä huomiseksi kauppaan.



Joulu todellakin on tulossa. Masentelin asiaa melko paljon, koska raha tilanteeni on erittäin huono. Aloitan tällä viikolla, tai viimeistään seuraavalla viikolla työt, mikä tarkoittaa, että ehdin saada 2 palkkaa kuitenkin ennen joulua. Ja tänään oli tapahtunut jotain erittäin outoa. Ajattelin, että pitää elää köyhästi perjantaihin asti kunnes tulee veronpalautukset, luulin että tilillä olisi 10e max. 20e, mutta huhheijaa tilillä oli 1000e????!!!! WHOOOOTT!
Nooh, mutta tämähän käy minulle, sillä se tarkoittaa sitä, että saan sittenkin ostettua, edes joitain joululahjoja. Jee!!! Ja joulu tavaroita, kuten jouluvalot ja kuusen. Jes,jes jes!!!! Tuntuu, että kaikki kääntyy hyväksi vihdoin.. Yhtä asiaa lukuun ottamatta.

Tosissaan, erosimme pe, emmekä ole tainneet olla ollenkaan vielä erossa. Koitamme tarrautua jokaiseen mahdollisuuteen mitä löytyy, mikä käy minulle, sillä en haluaisi menettää häntä lopullisesti. Hän on todella hyvä mies, erimielisyyksistä huolimatta. Ja uskon todellakin, että asiat tapahtuvat syystä. Uskon, että rakkaus voittaa kaiken. Jää nähtäväksi nyt siis, oliko tapahtumalle syynsä, ja saammeko toisemme vielä joskus, vai joudummeko me luopumaan toisistamme lopullisesti. Tiedän kuitenkin, että hän rakastaa minua erittäin paljon, ja että hän ei haluaisi menettää minua, se on mukava tietää, koska tunnen samoin. En kuitenkaan osaa sanoa, mitä käy, enkä halua toivoa liikaa etten pety, ja satuta itseäni liikaa. Meillä oli paljon ongelmia, mutta tiedän että kaikista niistä voi selvitä, jos rakastaa toista tarpeeksi, tai sitten olen vain HELVETIN NAIIVI =)

Oikein mukavaa joulun odotusta teille muillekkin, ja toivottavasti muut on muistaneet ja saaneet ostettuua kalenterinsa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti