Minä

tiistai 14. joulukuuta 2010

Life,Love and my nails =)

Eilen olin joulu ostoksilla. Sainkin ostettua aika paljon joululahjoja.  Halusin ostaa kullalleni,Mikolle  myös jotain pientä kivaa, eli tarpeetonta. Ostin hänelle kahvikupin jossa lukee Be mine, sekä sydämen muotoisen vaahtokarkki pussin. Olin jotenkin söpöllä ja hempeällä tuulella. Olin kertonut hänelle eräs päivä kuinka joku päivä voisi ostaa eri juustoja ja tuc-keksejä, ja napostella illan lomassa niitä ja herkutella. Eilen ajattelin siis yllättää hänet vielä sillä. Ostin ainekset, ehdin jopa tekemään ruoan ennen kuin hän tuli =) Hän oli yllättynyt ja iloinen, se on paras olo ikinä, kun tietää kuinka iloiseksi toinen tulee noin pienistä asioista.

Tänään olin työhaastattelussa, sen jälkeen minun piti mennä uimaan, mutta en kerennyt. Sain kuitenkin ostettua äidilleni joululahjan, sekä Mikon äidille kukkakimpun, koska hänellä on tänään syntymäpäivä. Toivon, että hän tykkää kukista, mielestäni valitsin nätit kukat, ja kimpusta tuli kaunis. Mikon äiti on erittäin ihana ihminen.

Tämä meidän suhteen elvytys, on todellakin vaivan arvoista, mutta välillä tämä on niin vaikeaa. Ja se pelottaa minua todella paljon. Uskon kyllä meihin, mutta jos tulee vähääkään ongelmia, minä lukittaudun heti. En haluaisi antaa kaikkea itsestäni taas, ja ottaa siipeeni. Noh päivä kerrallaan.

Uudet lakkaukset ovat tosissaan tehty kynsiin, ei mitkään erikoiset, mutta laitan teille kuvat, tuossa hetken päästä kun Mikko tulee äidin luotansa niin hän saa siirtää kuvat koneelle.  Tosissaan tein nämä acryyli kynnet itse itselleni, joten ne eivät ehkä ole niin hienot, koska se on vaikeampaa kuin muiden kynsien tekeminen. Mutta ihan siedettävät.

Kuvista on nähtävästi tullut todella epätarkkoja, mutta jos nyt jotain saisitte irti...


Oikein mukavaa joulun odotusta kaikille, ja pitäkää huolta toisistanne ja rakastakaa lähimmäistänne!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti