Minä

tiistai 28. joulukuuta 2010

Feeling Blue as my new Blue eyes, Feeling cold outside and in my heart

Tosissaan eilen olin Jumbon Vertsin, Onlyn ja Jackarin ennakko alessa. Joku on vialla, minulla siis. Yleensä löydän paljon vaatteita joita haluan, kenkiä, tai koruja. Saaliini oli kahdet korvikset tällä kertaa, vain kahdet korvikset, halvalla sain toki 4e yhteensä, mutta silti. Ostin pinkit ruusukorvikset, kuvasta tuli hel****n huono, mutta kai siitä jotai selkoa saa, ja riikinkukon sulkakorvakorut, jotka ovat päälläni.



Vaatetukseen en ole jaksanut panostaa yhtään, en yhtään. Minulla on vaarin antama villapaita päällä, mikä on H&Mstä. Sen alla minulla on 2 pitkähihaista trikoopaitaa. Jalassani on  3t eri legginssit, eli näytän suoraan sanottuna muhkura jalalta.



Juu eli tuon näköinen väriläntti tänään siis. Haluaisin vaan oikeasti ostaa auringon, koska vaatteita ei ole selkeästikkään niin paljon, että ulkona tarkenisi. Siellä jäätyy, teki mitä teki, niin siellä jäätyy!!! YÖKS!!!

Yleinen olo tila tällä hetkellä on: PASKA. Tuntuu, että mikään ei suju. En tiedä miksi. Tai oikeastaan tiedän. Noh olen tottunut tähän olo tilaan, joten kohta se taas iloksi muuttuu. Minä olen lievästi sanottuna ailahteleva =D

Mut lämpimiä haleja minulta kaikille, pukekaa paljon, pysykää terveinä, ja jos vieläkin on kylmä, hankkikaa joku ihana tyyppi siihen viereen lämmittämään!!!

Tässä vähän rankempaa musiikkia, kuin minulta normaalisti on tullut. Biisin nimi sopii hyvin tähän säähän, siksi tämä, ja on muuten hyvä biisikin =)
Breaking Benjamin - So cold

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti