Minä

tiistai 14. kesäkuuta 2011

Saturday night FEVER with my baby Girl and clothing

Kirjoitin innoissani perjantaista kun tajusin että olin kirjoittanut blogin perjantaista, joten ajattelin, että skippaan siis perjantain ja siirryn suoraan lauantaille.

LA: Töissä klo 21.15. Siitä kotiin, suihkuun, lonkku kurkusta alas ja menoks. Päätimme Annikan kanssa että lähtisimme lauantaina ulos. Lähdimme Stadiin Ruttopuistoon puistoilemaan. 2 viinipulloa laukussa ja sprite, sillä saatiikin sitten eri mukava ilta aikaiseksi. Kuvia illasta.. 


 UUH ZIIKATKAA TOTA KUVAA, IHAN KU MUN VIERESSÄ SEISOIS JOKU... =D


Illan asuna toimi siis: Gina Trikotin harsoinen paituli/tunika, Madonnan mini sortsit ja sandaalit H&Mstä.

Ennen lähtöä otetaan lähtökuva, ennen kuin meikit on poskilla ja känni päällä =P


Puistossa tuli muutama kuva otettua, ei mitää ihmeempiä =D Mutta kuitenkin...

Siis ihan oikeasti, toisessa kuvassa Annikan nenä on kun nuuskamuikkusen ja mulla ku noita akkasen, ja toisessa kuvassa hammastellaan =D hahhahha.. Käyhän se niinkin =P


Annika ihanuus ja kaunistus.. Sille sopii vitsin hyvin toi tukka <3

Ja illan ehdottomasti jes meininkisin kuva on tässä :


Tästä päädyimme sitten Bakerssiin, ja bailasimme kuin hullut =D Mikko oli lähetelly viestiä välillä ja minä hänelle, jos vaikka menisin hänen luokseen. Tosissaan vaikka tunnen suurta rakkautta ja kiintymystä halua ja ikävää, niin suhteemme on fyysinen. Onhan siinä aina enemmän, mutta tämä oli oikea ratkaisu Mikkoa kohtaan, sen huomaan... Tai ainakin luulen tietäväni ja huomaavani. Mutta nämähhän ovat vain minun mietteitäni. Tosissaan Mikko haki minut ja Annikan stadista ja heitti Ändin Käpsään ja siitä Mikolle.... Mikollakin ollut illalla menoja ja meininkejä myös. Joten oli mahtavaa päästä vaa chillaa..

Sunnuntai saapui... Me heräsimme todella myöhään.. Vietimme sunnuntainkin yhdessä yllättäen. =D Noh, mutta ihan kiva kun voi käyttää toista hyväksi, ja toinen käyttää mielellään minua =D Oli kyl ihan huippu päivä lötkötellä ja chillailla oikee huolella.. Ennen kuin harmaa arki koittaisi taas. Pizzaaki tuli vedettyä taas =D

Toivottavasti kaikilla oli yhtä rentouttava viikonloppu ku meitsil, huomenna lisää infoo, mitä missä ja mitkä kuteet päällä =P Nyt nukkuu et jaksaa herätä huomenna aamulla töihin =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti