Minä

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Keskiviikkona HELLETTÄ ja HELA DAGEN ARSKAA...

Päivä alkoi työllä. Työt jatkuivat kolmeen, ja siitä hakemaan nopeasti Alex, ja siitä ystävälleni Dannille. Hän ja hänen miehensä ovat ostaneet uuden asunnon, kaksikerrokisesta rivitalosta asunnon. Näin senkin siis ekaa kertaa, ja Dannin pitkästä aikaa. Paikalla olivat: Danni, Tiia, Alex ja no mä tietty =)

Minä ostin meille kolme rasiaa mansikoita, Danni oli hommannut vähä juotavaa ja syötävää  =) Ja oli niin lämmin, niin lämmin!!!!!!



Tiian ja minun fiilistelyä arskan ja kameran kanssa...



Dannin ja mun vesipiippu leikit.. Omenan makuista.. Ja edelleen niin paljon kevyempää kuin tupakka..



Pientä naposteltavaa =)


 Danni ja tipu imee piippuu =P


 Iloinen ja ihana nainen


 Tipu imasee oikee huolella


Mä päätin imasta jonku hyvän juoman.. Tos kuvas on muuten ne korkea vyötäröiset shortsit.. Ei edustava mut kiva kesä kuva =D

Päivä meni oikeesti ihanasti, mutta lopuksi kun aloimme siivoamaan pihaa sotkuistamme, niin sitten minä tein jotain aivan kamalaa ja mua hävettää ja nolottaa iha törkeesti... Mä kannoin Dannin sika hienon vesipiipun paikoillee, ku se lasi osa pamahti maahan, ja meni aivan totaalisesti pillun päreiks... Mä pahoittelin ja autoin siivoo, Danni sano vaa et se oli vahinko ei voi mitää <3,  mut silti hyi vittu et nolottaa vieläkin... Olisin voinut alkaa itkee ku hävetti niin paljon... Muuten oli sika mahtava päivä/ilta..Siitä sit kotii, missä sammuin sohvalle joskus 1 aikaa ihan totaalisesti... Mikko oli soittanu ja tekstannu pari kertaa yöl, mut mä olin jo niin sikeästi unimaassa etten sieltä mitää ollu kuullu..

Ps. Tänään leikkaan alexin tukan sekä annikan tukan saa nähdä mitä tulee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti