Minä

keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Päiviä ja kuvia!!!!! Päivän PARAS YLLÄTYS LIPUT LINKIN PARKIN KEIKALLE!!!

Ihana työpäivä takana vaikka nukuinkin pommiin, ja aika hienosti nukuinkin. Heräsin tosissaan 8.30, katsoin kelloa ja aloin melkee kiljumaan. Minulla oli kännykässä aivan järkyttävä herätysääni ja herätys päällä, en tiiä mitä helvettiä on tapahtunut, sekä kunnon vanhanajan pirinä kello =) Ja ei oo kuulunu mitää, ei siis yhtään mitää.. PRKL. Kun vihdoin klo 09.30 olin töissä pomoni ei ollut vihinen eikä mitään, hän ainoastaan kysyi olenko kunnossa, ja sanoi sattuuhan sitä. IHANA <3

Duuni päivä meni nopeasti, sillä olen sosiaalinen ja olen tutustunut ihmisiin ja tulen erittäin hyvin toimeen kaikkien kanssa, mikä on mahtavaa =D Ja uusiin ihmisiin on aina ihana tutustua!!!! Varsinkin jos huomaa, että he ovat samalla aalto pituudella ja yhtä rempseitä kuin itsekkin =D

Viikon kertausta Maanantai

Olin ilta vuorossa. Mikko tuli ystävällisesti hakemaan ja tuomaan laturin minulle. Siitä meninkin sitten hänen luoksensa, ja jäin vahingossa yöksi =D hups.. Hehehe.. Oli siis hyvä syy miksi jäin sinne hengailee, ja onneks Mikko oli niin kiva, että sain siel venailla...





Tiistai:

Aamuvuoro, kävin taas Mikolla töiden jälkeen, ja sieltä sitten hakemaan Alexia. Alex oli muiden lasten kanssa tehnyt keiju siivet, JES AII NOU, ja halusi vältsisti ne selkään =D Oli ihana nähä Alexia. Tein ruokaa leikimme, oli ihanaa <3 Halimme ja pusimme.. Maailman ihanin lapsi mul =D



 Keskiviikko:

Aamu vuoro josta siis myöhästyin  ja pahasti!!!! Mutta sain ystävältäni Sallalta kahdet liput LINKIN PARKIN KEIKALLE!!!!!!! jee, JEE, JEE,JEE, JEE, jee!!!!!!!!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti