Minä

keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Mä joka päivä töitä teen, ja joka ainoa aamu 7:ksi meen =D ja vähä TREFFEILLE =P hih

Ei oo oikein tapahtunut mitään. Viikonloppu oli fiasko. Pe tuli remuttua ja rellestettyä oikein huolella.




Silloin tutustuin yhteen kundiin jonka kanssa olin tänään koko päivän. Oli kyllä niin outoa, positiivisella tavalla, mut olin ihan nolona ja punastelin ku aikoihin en oo mitää tällästä tehnyt. Hetken punasteltuani täristyäni, uskalsin jopa puhua kuin ihminen. =D


Lähdimme siitä cruisailemaan, ja cruisailimmekin paljon, mikä oli mukavaa, sillä siinä samassa höpötimme ja höpötimme ja höpötimme, nauroimme nauroimme ja nauroimme. Lopulta päädyimme ruoan jälkeen hänen luokseen, olimme molemmat nukkuneet erittäin huonosti 2 yötä peräkkäin, joten ruoka päälle niin olimme ihan naatteja. Pötköttölimme sängyssä ja juttelimme. Kerrassaan mahtava tyyppi. Mitään vakavempaa en nyt etsi, mutta siis voin tavata uudelleen mielelläni. En halua mitään laastaria paikkailemaan edellistä suhdetta, vaan sitten joskus kun haluan ja olen valmis... Hän oli myös siinä mielessä aivan uusi ulottuvuus miehissä minulle, että hän on oikeasti kiltti ja hyväsydäminen. Hän ei polta ei oikeastaan juo, urheilee paljon. Parasta oli ehdottomasti pelleilyt ja naurut.

Ehkäpä tapaan hänet vielä. Jussiksi olisi ollut eri kivaa lähteä mökkeilee porukal. Mut päädyttii frendien kaa laivalle menoon ku ei kuitenkaa mökkibileit oo niin mitäpä stadissa olisi??? NADA, eli kolmen päivän perseet, biksuissa aurinkoo kannel, jos säät sallii ja hyvää seuraa. En ehkä pääse poimimaan 7 kukkasta, mutta aina ne voi jostai käydä repimässä =D Nyt nukkuu, huomenna taas töihin, ja kattoo jos sais to ja pe töitä. Ainaki saan ikioman listan, eli paljon töitä luvassa.. LOVE IT!!!! 

Oikein hyvää juhannusta ihmiset, luulen että huomenna ennen töitä jonku pikku tekstin ehdin postaa, mut nyt tutimaan =D Kisses

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti