Minä

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Karpolla on asiaa, ei kait, MULLA vaan =D Ja päivänasua taas esittelen as usually =D

AURINKO PAISTAA.. Tänään tosissaan jäin saigonille ku Allu Pallu Lallu on jotenki ihan tukossa..Ja aika kipeen oloinen. Verta lens tänää sen nenästä ihan huolellla, mähä menin hirveeseen paniikkiin.. Lääkäriin ja siitä sitten tää päivä saikkua ja Alexin tarkkailua. Huomenna hakee lisää jos se on edelleen kipeä.. En tajua miks ei voinut heti kirjoittaa kahta päivää.. Mut samapa tuo..

Eilen olin kaverini lapsen 1-vuotis syntymäpäivillä.. Siellä ahmin kuin pieni possu, ja sitten olinkin sen näköinen. Tässä kuitenkin hiukan päivän asu kuvia =) Eiliseltä, ja äsken oltii Alexin kaa vähä aikaa pihalla nii oli samat vaatteet ku en jaksanu laittaa mitä erikoista =D

EILISELTÄ:




Vähäkö putosin täs vikassa =D Siis voiko ihminen enempää näyttää nartulta =D Siis kunnon BIAAAAATTTCCCHHHH!!!!!! Muahahahh...

Synttäreiden aikana Mikko lähetti viestiä ja siinä samassa kutsun ns. vierailulle. Niinpä sitten illaksi sinne..

Tiedän että Mikon ystävät eivät oikein siedä minua, heidän onnekseen emme olekkaan enää yhdessä siis =D Ja omanikaan eivät pidä Mikosta =D Kummankin ystävät luultavasti hokevat että ei pidä nähdä, jatka matkaa yms. Voin kyllä kuunnella mutta totuus valitettavasti on, että ei oikein kiinnosta. Minua ei sinällää kiinnosta vaikka itse tiedän että toimin tyhmästi ehkä. Oma on elämäni, omat ovat virheeni ja omat ovat seuraukseni, eivät muiden,paitsi tietty jos itken asiasta ihan sikana. Hmmm.. SIksi olenkin koittanut säästää ystäviäni avautumiselta. Enkä oikeastaan puhu enään... Pointti siis on vain se,  että minä mielelläni pidn Mikon ystävänäni, koska hän on ollut sitä minulle läpi elämän.. Joten se että me sössimme asiat, on asia erikseen. Minä haluaisin kovasti pitää hänet ystävänä, koska tiedän, että hän on ystävilleen rento yms. Joten miksi siis emme olisi ystäviä?? 

TÄNÄÄN:



Sellaista tänne.. Nyt tää  tyttö alkaa laittaa pyykkejä kuivuu ja menee laittaa ruokaa tulille =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti