Minä

sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Parturointia pikku miehelle = Angry Birdsin pommilinnun tukka =D

Tosissaan kuten kerroin sain lainaksi tukan leikkuu koneen. Ja siis tarkoituksena oli leikkiä parturia Alexille,Annikalle ja Mikolle. Alexille ehdin sen tukan leikkaamaan. Mutta koska minun ja Mikon välit siis menivät aivan totaalisesti vituiksi  hän tuli hakemaan koneensa ja sen jälkeen lähti. Annikalle minun olisi pitänyt ajaa juurikin koneella siili, mutta nyt se oli tehtävä saksilla. Tässä tuloksia yms...




Alex rakastaa tukkaansa, hän kutsuu sitä Angry Birdsin Pommilintu tukaksi =D





Sopii tosi hyvin Alexille =D Sitten olikin Alexin vuoro illalla, mutta siitä myöhemmin vielä postaus. Mäpäs lähden nytten käymää hakee vähä tupsua ja herkkuja..

Mä en tajua miksi mun elämä on aina niin täynnä draamaa =D Hehehehe, noh enää mä en vaa jaksa olla draamassa mukna, vanhuus ei tule yksin =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti