Minä

torstai 1. joulukuuta 2011

Shoppailuja H&M:ltä, tukka ongelmat ratkaistu =D

Eli minun piti mennä ostamaan Alexille toissapäivänä jotain hienompaa päällepantavaa sillä heillä oli tarhassa vanhempaitoimikunnan järjestämä ( MISSÄ MÄKIN OON =D HAH ) itsenäisyyspäiväjuhla. Olin nähnyt H&M:llä aikas mageita pikkumiesten asuja. Ja tulos olikin sitten:

Paita


                        Eli paita mikä tuolla pojalla on, sekä liituraitahousut, kuvaa en löytänyt.

Itselläni on alkanut olee aikamoinen hius dilemma, kun tämä tästä lyhyestä kasvaa kovaa vauhtia muodottomaksi, koska haluan kasvattaa sen pitkäksi nyt, ja toiselta puolelta siili..Noh tähänkin olen nyt keksinyt ratkaisun joka on kaiken lisäksi inhimillisen näköinen: PANTA!!!! H&M:ltä tarttuikin siis mukaan 2 pantaa, jotka ovat samanlaisia mutta erivärisiä, aivan minun näköisiä:

Hiuspanta


Hiuspanta


Eli tämmöistä tuli ostettua, oon aivan ihastunut koruihin. Haluisin yhen pöllökorun, pöllösormuksen, ja 3 sormen luuranko sormuksen.. Voi nam naam, meitssi lähtee shoppailee joku päivä =D Alusvaatteita olis kans ihana ostella <3

Itsenäisyyspäivä juhlat menivät kiasti, olin tosissaan leiponut kahta eri pizzaa sinne ja menin aikaisemmin koristelemaan. Loppu juhlan olinkin kahviossa "töissä" =DSiellä sitten istuessani ja jakaessani lautasia lapsille ja vanhemmille, Alex sattui tulemaan paikalle. Minä tokaisen pirtsakasti Alexille: Noh, tulitkos sinä myymään äitiä? Ei Hittolainen kun muutamatisukit siinä alkoivat hihittämään ja poistuivat paikalta, ja minä vaihdoin väriä punaiseksi, noh onneksi oli huumorintajuisia ihmisiä.. Mut voi elämä että tää suomenkieli on ollu haastavaa lähiaikoina =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti