Minä

tiistai 13. joulukuuta 2011

SIMPLE MAKE UP THE BEST MAKE UP at least for me.. I think =D

Tänään, tunnen AHDISTUSTA!!!! Katson peiliin: KAMALAA!!!! Eli perus RUMAPÄIVÄ tänään ku menny pvä niin perseelleen!!! Tämä tarvitsee siis tiukkoja otteita!!! Minua piristää kun masentaa tai ahdistaa, leikkiä hiuksilla(tehden kampauksia), meikata, ommella, maalata, piirtää tai kirjoittaa. Tänään valitsin meikkauksen. Tulin myös siihen tulokseen, että minulle tämä minun perus meikki on ehkä paras meikki. Musta eyeliner, punanenhuulipuna, ripsiväri ja aurinkopuuteri ja vuola elämäni oli paljon parempi kokonaiset 5 minuuttia =D

Sitten olikin aika leikkiä kameralla =D Voisin muuten erimeikkityyleistäkin kirjoitella välillä =D JOOO!!!!


 Perus


Smile at least try =D


PUM!!!!


KWAAK!!!!!


Last but not the least: FUCK OFF!!!!


En tarkoittanu teitä =D Hahahahha!!!! Kuiteski tollanen oli tän päivän meikkaus tyyli eli tosi basic, mut mä tykkään tosta. Paita oli valkoinen H&M:n perus trikoopaita ja farkut. Hiukset oli tupeerattu vähän edestä korkeammalle ja vedetty sitten taakse.

Jos tänään vielä jaksan niin meitsi laittaa niistä kengistä ja joulutunnelmista sen postauksen. Jos musta ei kuulu niin OIKEIN IHANAA ILTAA!!!  Itse oon käriytynyt tänne villapeiton sisään ku oon niin kylmissäni...
Meikkaus: Silmät: kissamaiset eyeliner rajaukset &ripsari
Posket/Otsa/leuka: Aurinkopuuteri
Huulet:Kirkkanpunainenhuulipuna

2 kommenttia:

  1. No ainakin sulle sopii punaset huulet todella kivasti!:-)

    ♥: Anniina

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3 Tästä meikkityylist on tullu iha joka päivänen, välil jätän kyl ripsarin pois ku toi rajaus seivaa aika hyvin =D Ja eipä mul noiden ripsien pidennyksien jälkee muutenkaa mitää ripsiä oikee oo, lähinnä tyngät O_o Tulipa mun kiitoksesta iso romaani =D

    VastaaPoista