Minä

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Parhaat kengät TALVEKSI =D

Eli mä tosissaan kävin ihan pikkiriikkisen shoppailemassa viime viikolla Ruoholahden Warehousessa. Sieltä lähti mukaan kengät joita en ole käyttänyt, hmmmm n.20-vuoteen. Arvaako kukaan??? Ja kyllä nämä ovat ehdottomasti tämän talven paras ostos!!!!! Parhaat talvikengät EVER!!!! Kyllä oikea vastaus on KUMISAAPPAAT, vanhat kunnon lantsarit, mutta mun näköisenä ja söpöinä =D Ei siis et mä olisin söpö vaan siis mun tyyliset =D


KUMPPARIT KUNNIAAN!!!!!! Muutama syy. No noihan on ihan yber söpöt =D Mul on aina ollu sellanen kuva et ne on kylmät, HAHAA, mäpä laitan villasukat niin ei oo enää kylmät =D Eikä ne päästä vettä läpi, eikä loska PA**AA!!! TÄYDELLISTÄ!!!!!!!

Merkki tosissaan on Spiritin, ja hintaa oli n. 17e?? Olisiko ollu, eli himpskatin halvatkin. JEEE!!!! Miinus puoli, ja tämä on ainoa, mikä taas on mun syy, on erittäin pieni lesti kohta, mutta totuus on että mulla on vaa TOOOSSSSIIIIII leveä jalka =D

Löysinpä toisetkin kengät =)



Perus siistit korkkarit talveksi. Tai ainakin tuossa oli pohjassa tarpeeksi jarruja =D Ettei katkota nilkkoja niinku mul on yleensä tapana =P Hinta oli 39??? Ja merkki Spirit. Ihastuin noissa noihin nauha kohtiin, jotenki söpöt taas. Mitäs mieltä te olette??? Näissäkin lesti kohta tuntu pieneltä. Hmmm olisiko Spiritin kengissäsitten vaan lesti pienempi??? Ei kyl se mun jalka on vaa pullukka =D Onhan tässä lihottukki =D

Nyt meitsi lähtee duuniin, joten viettäkää te ihana päivä nauttien ihan mistä vaan, nauttikaa vaikka itse elämästä ja hymyilkää paljon muille ihmisille kun toi sää on niin masentava niin saadaan ees vähän positiivisuutta liikkeelle =D HALI HALI PUS PUS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti