Minä

torstai 15. joulukuuta 2011

Pursuvaa iloisuutta/onnellisuutta ja hömppäilyä

Eilen todellakin olin illan töissä. Olin intoa täynnä, tarmoa ja energiaakin riitti!!! Sen huomasin minä sekä asiakkaat. Yleisesti ottaen olen meidän porukasta se ehkä iloisin ja kohteliain. KYLLÄ uskallan sanoa näin ilman pelkoa siitä että muut katsovat kieroon =)

Minä todellakin palvelin asiakasta ja otin hänen tuotteensa ja yritin lukea viivakoodia, kun lukija ei ottanut sitä heti. Yhtä äkkiä otin tuotteen ja siirsin sen robottimaisesti lähemmäs lukijaan pitäen robotti ääntä, HUOMAAMATTANI. Seuraavan tuotteen otin ja tein lentokone ääntä, yhtä äkkiä tajuan mitä teen, katson varovasti ylemmäs asiakasta jolla oli hymy korvissa, ja sen jälkeen hän putosi täysin. No minä tietty hänen perässään. Siinä me sitten räkätimme kummatkin aivan hysteerisenä. Useasti ollessanikin yli iloinen huomaan lauleskelevani tai tekeväni outoja ääniä. WHAT'S WRONG WITH ME ??? =) Iloisuudesta sain jopa kohteliaisuuden: " Oot tänään ekstra iloinen, se tekee sinusta jopa vieläkin kauniimman." Silloin kun on ruma päivä itsellään tai on juuri ollut, nuo kohteliaisuudet on ne mitkä oikeasti piristävät.


WEIRD, SILLY, HAPPY, WEIRD, SILLY that's me just DEAL WITH IT!!!!!

Ja mun lapsi =D Hahahah!!!! Se tuli tänää mun viekkuu ja kuiskas: "Apinan pepussa on haisevaa juttua, koska ne syö vanhoja banaaneja." WHOOOTTTT WHOOOTT!!!! Mistä nämä elämän viisauden hedelmät ovat lähtöisin =D




That's us



Sellasia kuvia, sellasia me ollaan...

Ps. huomaako vähän hyvin et se mun oma kamera meni rikki ja nyt mul on joku vuonna nakki oleva kamera käytös =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti