Minä

torstai 15. joulukuuta 2011

Kuka rakastaa juustoja??? Minä!!!! AURAJUUSTOJAUHELIHAKASTIKE, NAM!!!

Pakko jakaa tää teidän ihmisten kanssa. Oon kyl aika varma että muut ovat hoksanneet tämän ajat siitten, mutta jaanpa iloni silti muiden kanssa =D 

RUOKAAA!!!!! 

Mä oon tehnyt ehkä vähä liianki usein nyt tässä jauhelihakastiketta, tai ainakin sain palautetta pikkuherralta =D Noh, mutta mä oon niin koukussa siihen se on niin hyvää. NAM NAM.No nytten piti keksiä sitten jotain muuta  kuin perusjauheliha kastike. tulos: AURAJUUSTOJAUHELIHAKASTIKE

Eli 400kg jauhelihaa
     Aurajuustoa (oman maun mukaan, itse laitoin puol pakettia)
     1-2 kermaa 2,5dl
      hyppysellinen jauhelihamaustetta

NAM NAM NAM!!!!! Mä santsasin ja se on silloi jo sika hyvin =D


Kaikki jotka rakastavat aurajuustoa niin suosittelen. Ja parasta ku itse voi säädellä vahvuutta. Eli Alexkin tykkäs tosissaan puolestapaketista, seuraaval kerraluskaltaudun laittaa vaiks vähä enemmän

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti