Minä

perjantai 18. marraskuuta 2011

Huuda kun tarviit mua, ja mä lupaan etten mä tarvii ketään muuta, kun sua..

Tänään heräsin joskus 12. Menin nukkuu joskus puol kahdeksan, vaik töistä olinki päässy jo klo 5. Mut löysin mun pikku poikaseni vessasta aikaslailla valuvassa ja kuivuneessa veressä... Sillä on nyt toi nokka tupannu vuotaa aina aika ajoin, aika paljon. Raukka ei ollu halunnu herättää enoa (broidia).. No siinä sitten pesin poitsun, ja taas hirveä tarinointi illasta =D No Allu alkoi kattoo lastenohjelmia niin mä sain hetken nukkua, sitten Alex tuli viekkuun nukkuu..

Mä en oo ollu 3 viikkoon radalla, vaan töissä töissä töissä.. Huomenna meitsi lähtee fiilistelee Jujua <3 AAAAHHHHHHH!!!!!! En malta odottaa ja hyvässä seurassa saattaa maistuakki muutama... Aivan mahtavaa =) Oon niin innoissani!!! En voi ees sanoin kertoa!!! Tuntuu et viime viikot, mun elämä on oikeasti on ollu:duuni, herätys, Alexin haku, ruoanlaitto, duuniin lähtö... Joten tää tuntuu niin ihanalta, täydelliseltä, vapauttavalta!!!! IHANAA!!!! Huomenna mä pääsen näkee IHMISIÄ!!!!!

Tänään siivoilen ja otan chillisti, duunikaan en tänää menny ku ei ollu hoitsuu,  ehkä sunnuntaina., viimeistään maanantaina..


Mut meitsi täs laittelee postauksia vielä.. Tänää tai huomen.. Mut viettäkää mahtava viikonloppu raksu poksut.. Pus pus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti