Minä

maanantai 26. maaliskuuta 2012

VI**U ku OON käsi!!!!!

Siis heipparallaa ja niin pois päin. En oo kirjotellu vaik aikaa ois ollu, koska oon osoittanut mieltä itselleni!!! Muistatteko ku lähin bilettää?? Niinpä niin, VI**U!!! No kaikkiha meni päin persettä. Mä olin aivan plexit loppu illasta, ei ees muistikuvia, Sannan sohvalta mä oon heränny, ja huomannu että vitun hienoo on sitten bussi lippu, henkkarit ja kamera hävinny. Nii ja täähä oli se uus vitun kamera!!!! Vittu!!!! Ottaa päähän niin huolella!!!!! Ei jumalauta ku ihminen osaa sählää, koko homma on nii saatanan mystinen. Ku ollaa baarista lähetty nii mul on ollu kamat jossai baarin ja Sannan välissä kamat on siis hävinny. Mut ollaa menty taksilla, ja siit on 5min. matka Sannalle nii en tajua todellakaa!!!!

No sitten jotain positiivista. Outoa ja iloista. No mähän oon tässä koko aika hehkuttanut kuinka ihana mun mies on ja kuinka se on täydellinen ja kuinka rakastunu oon, ja kuinka se tulee Allun kaa paremmin ku hyvin toimee. No muutosta siihen ei oo tullu, se on edelleen ihanin <3 Mutta me edetää vähä tässä eli 10pvän päästä mun ihana mieheni muuttaa mun tai oikeastaan meidän luokse =) Ihan innoissani!!!! Ihan hullua ja täydellistä ja parasta.. Saa nähdä kuinka kauan se kestää mua =D 

Mul on ny kiire töihi joten alan lähtee mut lupaan päivitellä nyt vaik kameraa ei ookkaa enää vvittu stna prkl.. Toivottavasti muil on menny paremmi eikä oo sähläilly yhtä hienosti mut kuuntelen mielelläni muidenki sählinkejä, nii helpottaa omaa oloa =D HAH!!!

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille pupuset <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti