Minä

perjantai 9. maaliskuuta 2012

Onnen kukkuloilla täynnä rakkautta

Huhhu!!! Miten yksi ihminen voikin tehdä ihmisestä näin onnellisen???? Mä en ole koskaan elämässäni oikeasti tuntenut näin. Välillä tuntuu että menee iha yli, että tää ei oo mahollista, millään saralla. Haha, oonkin vitsaillut että se on mun mielikuvitus mies, ku ei noi ihania ihmisiiä oo olemassa. =D


Kun tapasin ihanan mieheni nii tiesin heti, että haluan hänet. Siitä asti hän pyöri päässäni. Koko aika lakkaamatta, vaikka olisin ollut missä. Halusin vain heti olla hänen.

Ja nyt olen. hänen kanssaan. Pelkkä oleminenkin on niin outoa ja erilaista. Haluaa vaa käpertyä nii lähelle kuin pystyy. Ahistaa rinnasta ku ikävöi toista, tuntuu että halkeaa kahtia.


Tuntuu hassulta kuin toinen tekee niin paljon pieniä asioita toisen eteen jatkuvasti. Tämä on hyvin lyhyt postaus tänään, mutta siis huhhu. Vihdoin ja viimein tiedän miltä tuntuu oikea rakkaus. Jos tämä ei ole sitä niin ei mikään. sillä tätä tunnetta on ihan mahdoton selittää.. Sen takia postaauskin on lyhyt. Oon koittanut keksiä sanoja, mutta niitä ei vaan ole. Ei ole mitään millä tämän tunteen selittäisi, ei tekoja joilla näyttäisi.

1 kommentti:

  1. Kiva blogi sulla :)
    jos kiinnostaa käy kattoon mun ja mun kaverin:
    http://little-girls-made-of.blogspot.com/

    VastaaPoista