Minä

tiistai 6. maaliskuuta 2012

PIKKURAHALLA paljon paljon kaikkea kivaa

No kaikkihan tietää, että minä rakastan pyöriä kirppiksillä tehden kaikkia ihania löytöjä. No yksi päivä minä sitten lähdin Annikan ja Iitan kanssa myyrmäkeen vähän pörräämään ja siinä samassa eksyimme kirppikselle. Löysin sieltä vaikka mitä kivaa. Sortsit, takin ja minihameen.

 Voisimmekin aloittaa vikasta, eli hameesta, ihan perus farkkuhame. Oikein kiva kesäksi. Hinta 3e


Sitten sortsit, näin vaa sieluni silmin ne ja mustat sukkikset ja korkkarit jalas, oli siis pakko ostaa =) Hinta 3e


Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, mun uus villakangas takki. Miksi halusin tämän oli väri, se on lyhyt, eikä mulla ole tämän tyylistä vielä. Niinpä oli pakko ostaa. tämä. Yksi villakangastakki löytyy mut se on pidempi ja a linjanen. Hinta 2e


No mitäs mieltä olette löydöistäni??? Yhteensä 8e =D Ei ollut paha, vai mitä, ja kaikki on kuin uusia =) Itse olen erittäin tyytyväinen...

2 kommenttia:

  1. Vitsi mitä löytöjä. Noi shortsit kelpais. Etenkin tohon hintaan!

    VastaaPoista
  2. Joo, ja löysin kerran tummanruskee ruudulliset cprit, nii mähä tuunasin niistä sortsit =) Siel oli vaikka mitä tommosii sortsejaki, mut väärää kokoa O_o

    VastaaPoista